З 1 жовтня пасажирам Укрзалізниці в офіційному чат-боті у Viber та Telegram доступні квитки на всі потяги далекого сполучення, зокрема на швидкісних та регіональних маршрутах.
Про це інформує пресслужба УЗ.
Повідомляється, що у чат-боті є функції:
- продажу та повернення квитків;
- замовлення харчування під час поїздки;
- відображення розкладу руху;
- інформування про прибуття, запізнення потяга, номер колії;
- «онлайн-табло» 7 вокзалів країни — Києва, Одеси, Дніпра, Львова, Харкова, Кривого Рогу та Ковеля.
У пресслужбі УЗ водночас зазначають, що на потяги до Австрії, Угорщини, Словаччини та Молдови проїзні документи доступні тільки у залізничних касах.
До Польщі квитки можна придбати і на сайті https://booking.uz.gov.ua/.
Також у чат-боті є можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.
Чат-бот доступний за посиланнями:
- Telegram https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot
- Viber https://vb.me/ukr_railway
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ