Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Квитки Укрзалізниці тепер доступні в Viber i Telegram

З 1 жовтня пасажирам Укрзалізниці в офіційному чат-боті у Viber та Telegram доступні квитки на всі потяги далекого сполучення, зокрема на швидкісних та регіональних маршрутах.

Про це інформує пресслужба УЗ.

Повідомляється, що у чат-боті є функції:

  • продажу та повернення квитків;
  • замовлення харчування під час поїздки;
  • відображення розкладу руху;
  • інформування про прибуття, запізнення потяга, номер колії;
  • «онлайн-табло» 7 вокзалів країни — Києва, Одеси, Дніпра, Львова, Харкова, Кривого Рогу та Ковеля.

У пресслужбі УЗ водночас зазначають, що на потяги до Австрії, Угорщини, Словаччини та Молдови проїзні документи доступні тільки у залізничних касах.

До Польщі квитки можна придбати і на сайті https://booking.uz.gov.ua/.

Також у чат-боті є можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі. 

Чат-бот доступний за посиланнями:

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ