Найбільший український оператор зв'язку "Київстар" відновив усі послуги компанії як в Україні, так і за кордоном.
Про це повідомив президент "Київстар" Олександр Комаров в ефірі національного телемарафону, передає "Інтерфакс-Україна".
"Ми відновили всі послуги на 100% по всій території України, а також за кордоном. Останню послугу, яку ми відновлювали, це був міжнародний роумінг. У понеділок ми почали і у вівторок закінчили. Усі послуги "Київстар" працюють без будь-яких обмежень", - заявив Комаров.
Він зазначив, що реальні дані про відтік абонентів "Київстар" до інших мобільних операторів компанія зможе побачити за кілька днів.
"Усе ще є деякі проблеми з внутрішніми системами моніторингу, аналітики, які ми зараз відновлюємо, і, думаю, що ми побачимо вже реальну статистику за кілька днів", - сказав Комаров.
Президент компанії наголосив, що "Київстар" зробив висновки після кібератаки і почав впровадження оновлених методів кіберзахисту у співпраці зі Службою безпеки України.
За його словами, компанія також разом із СБУ та Держспецзв'язку ділиться своїм досвідом ліквідації наслідків масштабної кібератаки з іншими українськими технологічними компаніями.