Сьогодні на сесії Львівської міської ради директор ЛК АТП № 1 Орест Хамула доповів про ситуацію з придбаними раніше автобусами ЛАЗ. Нагадаємо, більше 30 автобусів львівського заводу АТП № 1 придбало до ЄВРО-2012. Зараз підприємство їх відновлює та запускає на маршрути. Про це інформує прес-служба ЛМР.
За словами Ореста Хамули, у рамках проведення ЄВРО-2012 ЛК АТП № 1 було укладено три угоди на придбання автобусів марки ЛАЗ. Зокрема, у листопаді 2009 року було укладено угоду на придбання 2 машин вартістю 4,6 млн. грн. У липні 2010 року було укладено угоду на придбання 16 автобусів на суму 24,6 млн. грн. Також була угода у грудні 2009 року про придбання 16 автобусів за державні кошти на суму 24,4 млн грн. Оскільки не було державних надходжень на рахунки ЛК АТП № 1, а також наявних фінансів в самого підприємства, оплата за отримані автобуси була здійснена частково. Відповідно Львівські автобусні заводи звернулися до суду про стягнення заборгованості. Суму, яку АТП № 1 заборгувало, було визнано такою, що підлягає поверненню.
У період з 2012 по 2018 р були арештовані банківські рахунки підприємства, з яких органи виконавчої служби списували кошти. Також були накладені арешти на майно підприємства, стягували пеню і штрафи за не оплату. Однак згідно з договором факторингу Львівські автобусні заводи передали права на заборгованість АТП № 1 третій юридичній особі. Наявну заборгованість з підприємства було стягнуто.
Станом на сьогодні Львівське АТП-1 відновлює та запускає на маршрути автобуси Львівського автобусного заводу (ЛАЗ), та розвиває матеріально-технічну базу. Вже відремонтовано 4 автобуси ЛАЗ, ще 4 перебувають на ремонті. Перший відновлений автобус з вересня почав курсувати на маршруті № 52.
«Виконуємо роботи щодо заміни оббивки сидінь. Було замінено більше 450 сидінь. Замінюємо основу та настил підлоги пасажирського салону по заводській технології.
Для адаптації автобусів до е-квитка АТП № 1 закупило 317 нових систем GPS, адже її встановлення — це обов’язок перевізника.
Щодо водіїв, то брак є, але гострого дефіциту не маємо. Нам вдалося облаштувати хороші умови праці — водії можуть у нас переночувати, помитися", — розповів Орест Хамала, директор ЛК АТП № 1.
Нагадаємо, АТП-1 придбало 34 автобуси заводу ЛАЗ у 2009−2011 роках перед чемпіонатом Євро-2012. Через технічні та інші несправності автобуси кілька років не їздять Львовом, а перебувають на території автопарку АТП-1.
Станом на сьогодні на балансі підприємства 115 Електронів і 100 МАЗів — нові, великі автобуси. 20 Атаманів і 18 ЧАЗів — середні, 31 автобуси ЛАЗ — старі.
Зокрема у 2018 році ЛК АТП-1 суттєво оновило свій рухомий склад на 150 автобусів: 100 МАЗів і 50 Електронів.
Згідно конкурсу на визначення перевізників на автобусних маршрутах загального користування, за постійними договорами обслуговує маршрути — 46, 6а, 5а, 28, 4а, 3а, 29, 10, 52, 1а, 9, 20, 47а, 2а, 16, 32, 45, 18, 19, 40, 49, 37, 8а та 7 нічних маршрутів.
На маршрутах ЛК «АТП-1» зберігався пільговий проїзд для осіб пенсійного віку, коли приватні перевізники відмовилися від безкоштовного перевезення даної пільгової категорії. В середньому тепер кожного дня на рейси виходить більше 240 машин, що дає можливість підприємству забезпечити більше 95% виходу машин на рейси.