Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

"Логотип - не долар, щоб усім подобатись", - розробник брендбуку Львівщини

"Логотип не долар, щоб всім подобатись", - саме так відреагував розробник брендбуку Львівщини Володимир Блажівський, на критику під час презентації.

Володимир Блажівський - засновник компанії happy design studio, розробник брендбуку Львівщини.

Сьогодні в Львівській обласній державній адміністрації відбувся брифінг щодо презентації брендбуку Львівщини.

Попри шквал критики серед пересічних львів'ян, який викликало оприлюднене зображення нового логотипу Львівщини, ні розробники, ні керівництво департаменту міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва Львівської ОДА який виступив замовником брендбуку, не бачать проблеми в його виконанні і категорично заявили, що жодних змін вноситись не буде.

Як зазначив розробник брендбуку, засновник компанії Happy Design Studio: "Логотип не долар щоб всім подобатись". Зокрема Володимир Блажівський заперечив необхідність широкого обговорення та консультацій з громадськістю при створенні такого роду робіт. "Коли створювали логотип Apple, ніхто не асоціював надкушене яблуко з якісною технікою", - зокрема зазначив Володимир.

Також він зазначив, що дане зображення не орієнтоване на розуміння, основна його мета це формування і підтримка позитивного сприйняття регіону серед мешканців та іноземних туристів і партнерів

"Над розробкою нового бренду працювала близько року команда із 10 фахівців. Ми провели низку досліджень, консультувались із експертами. У центрі нового логотипу – лев, який асоціюється із Львівщиною. Ми також прагнемо показати, що це регіон, який іде в ногу з часом. В центрі всього є люди. Люди на Львівщині – горді й традиційні. Ці люди цілеспрямовані, впевнені та професійні, тобто, люди дії. Тому нашим завданням було віднайти баланс між сучасним і традиційним", - наголосив дизайнер Блажівський.

Як стало відомо під час брифінгу, на розробку брендбуку не проводилось жодного творчого конкурсу. Було проведено лише тендер на Prozorro для виявлення компанії яка запропонує найвигідніші умови на створення брендбуку.

Якщо проводити творчий конкурс без фінансової складової то на нього не подасться жодна серйозна компанія, зазначив Блажівський. Хоча нещодавно у Львові провели конкурс на брендування лівреї львівського електротранспорту, на нього було подано цілий ряд робіт і грошову винагороду, 36 тисяч гривень, після громадського обговорення і рішення конкурсної комісії отримав переможець.

Також зауважимо, що для розробника нового брендбуку, який практично рік вивчав попередній досвід і працював над розробкою, виявилось відкриттям, що в 2014 році Львівщина вже отримала один яскравий логотип, про що писало видання Фотографії старого Львова, і за який ЛОДА заплатила 20 тисяч грн.

Як зазначив в коментарі Гал-інфо, директор департаменту міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва Львівської ОДА Роман Шепеляк, виконавцю вже виплатили всі кошти за виконану роботу передбачені договором, а саме 134500 грн.

Роман Шепеляк - директор департаменту міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва Львівської ОДА.

А тим часом новий логотип Львівщини перетворили на меми, які активно поширюють в Facebook, про що написало видання Zaxid.net

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ