Дитячу залізницю у Луцьку закривають, - розповів директор колії Володимир Рекс та зробив відповідний пост на сторінці залізниці у Facebook. Аби її зберегти, «Укрзалізницю» просять передати комплекс на баланс міста.
Нагадаємо, що торік відбулося урочисте відкриття 65 сезону руху дитячої залізниці у Луцьку, цього року, через пандемію коронавірусу, вона не працювала.
Зі слів директора дитячої залізниці Володимира Рекса нині тут є 9 працівників, на базі залізниці діє позашкілля для дітей, які хочуть працювати в «Укрзалізниці», а це 500 вихованців. Навчання триватиме до 15 грудня.
«Нам сказали з відділу кадрів шукати нову роботу, хоча документи про скорочення ще не надали», - прокоментував Володимир Рекс.
Аби зберегти дитячу залізницю, - каже директор департаменту економічної політики Луцької міської ради Борис Смаль, - звернулися з офіційним листом про передачу об’єкту.
«Ми написали лист в «Укрзалізницю» в якому кажемо, що коли вирішили її закрити, аби передали на баланс міста. Лист надіслали вчора, тому ще реакцію їхню не знаємо, відповіді не було, чекаємо. Нам директор залізниці казав, що її обслуговування в рік обходиться в 1,2 млн. грн. Знаю, що її використовують для навчання майбутніх залізничників, проте не знаю який там штат. Ймовірно, є варіант оптимізації, щоб її використовувати лише, як атракцію. Тому чекаємо відповідь, бо дуже хочемо її зберегти», - коментує Борис Смаль.
Нині вагони законсервовані, - додає директор дитячої залізниці Володимира Рекс.
До слова, Луцька дитяча залізниця розташована у вздовж річки Сапалаївки, має протяжність 1,5 км. Об'єкт включає дві станції: «Росинка» та «Водограй». Рух від однієї до іншої триває 7 хвилин. Зазвичай вона працювала з травня до осені у вихідні та святкові дні з 11:00 до 16:10 год. Площа, яку займає залізниця, близько двох із половиною гектарів.
Довідково. Луцька дитяча залізниця була відкрита 8 листопада 1954-го року. Тоді вагони тягнув трофейний німецький паровоз, побудований у 1941 році заводом Геншель. Спочатку станції називались – «Піонерська» і «Молодогвардійська», у 1992 році їх перейменували на «Росинка» і «Водограй». Вагони – польського виробництва 60-х років добре збереглися донині. А приміщення станції збудоване лучанами на початку 50-х років.