Як повідомили у прес-службі Міністерства фінансів, всі обласні центри Західної України планується сполучити швидкісними дорогами.
Уряд планує сполучити швидкісними дорогами всі обласні центри Західної України, і вже працює над пошуком фінансування для нових інфраструктурних проектів. Про це в колонці для Новое Время повідомив заступник Міністра фінансів Олександр Кава.
Він зауважив, що покриття України мережею швидкісних шосе стане важливим етапом поєднання України з європейськими країнами.
За дефіциту бюджетного фінансування дорожньої сфери, основним кредитором ресурсу для розвитку швидкісного руху в Україні стали міжнародні фінансові організації (МФО). Лише цього року на проекти з реконструкції та будівництва автомобільних доріг в Україні Мінфін залучив майже 5 мільярдів гривень. Йдеться зокрема про підтримку МБРР проекту розбудови швидкісного шосе на дорозі від Борисполя до Харкова, яка є частиною транспортного коридору Європа-Азія, а також кредити ЄБРР та ЄІБ на покращення пропускної спроможності під'їздів до Києва та реконструкцію дороги М06 Київ — Чоп.
"Мінфін розуміє, що кошти МФО, які ми витрачаємо на реалізацію проектів — це кредитні кошти. Так, вони надаються Україні на вигідних умовах: під низькі відсотки і з тривалим пільговим періодом, але їх всеодно потрібно буде повертати із державного бюджету. Тому важливо відбирати ті проекти, які матимуть найбільший соціально-економічний ефект та підвищуватимуть ділову активність бізнесу, і, як наслідок, збільшуватимуть надходження до державного бюджету України", - підкреслив Олександр Кава.
На думку заступника Міністра фінансів пріоритетом на найближчі роки має стати доведення до першої категорії автомобільної дороги М06 на ділянці Рівне — Львів, а також розбудова швидкісного сполучення Києва з Івано-Франківськом та Тернополем , а також Львова з Мукачевом.
"В перспективі від Львова доцільно довести маршрут до кордону з Польщею та з'єднати із існуючим польським автобаном А4. А також запустити проект з будівництва нової дороги автомагістралі Львів — Мукачево через Карпатський хребет, і з'єднати її з угорським автобаном М3 та словацьким D1. На мою думку, саме автомагістраль Львів — Мукачево має всі шанси стати першою концесійною дорогою в Україні", - зауважив Олександр Кава.