Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львівські школярі спробували обрати професію за французькою методикою SISEM

Дев’ятикласники однієї з львівських шкіл визначали свої мотиваційні драйвери за методологією Еріка Дюмортьє SISEM.
Фото: ЛМР

Цікаво, що раніше в Україні цю французьку методику тестування не використовували, тож львівські учні першими спробували обрати професії в такий спосіб, кажуть у ЛМР. 

«Зрозуміти своє покликання або як стати щасливим найближчі 350 400 годин» – це спільний пілотний проєкт управління персоналом та управління освіти Львівської міської ради.

«Сьогодні ми пробуємо учням визначитись, ким вони хочуть бути, яку професію обрати. Школярі визначали свої драйвери, те, що їх мотивує і змушує рухатись вперед. Опираючись на ці драйвери, вони можуть визначатись з певними категоріями професій, де б вони могли себе реалізувати в майбутньому», – розповіла Уляна Мартинів, консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Львова.

Методика SISEM була розроблена у Франції й має понад 25 років ефективного застосування. Вона допомагає виявити драйвери, тобто те, що активізує і дає енергію. Опираючись на ці драйвери можна підібрати собі професію для душі.

«Цю методику використовують при проведенні інтерв’ю з кандидатами на посади та для того, щоб зрозуміти, як допомогти працівникам вибудовувати індивідуальні плани розвитку. Цю методику застосовують у світі для працівників великих компаній, а зараз ми вперше вирішили спробувати цей метод для того, щоб допомогти старшокласникам визначили їх мотиватори й, опираючись на них, обрати професію», – зазначила Лілія Савич, начальниця управління персоналом Львівської міської ради.

У раді кажуть, якщо пілотний проєкт буде успішним, його масштабуватимуть на всі навчальні заклади міста.



 
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ