Слухай онлайн
Cуспільство

«Львівтеплоенерго» для боротьби з боржниками створило виконавчу комісію

У ЛМКП «Львівтеплоенерго» створили спеціальну групу з метою аналізу сучасного стану розрахунків мешканців та для напрацювання шляхів розв’язання проблемних моментів - інформує прес-служба Львівської міської ради. До складу робочої групи увійшли керівники підприємства, начальники та економісти районів, начальники служби обліку та збуту теплової енергії та юридично-претензійної служби. Проводиться аналіз динаміки оплати в порівнянні з минулими роками, з’ясовуються причини відсутності оплати за теплоносій у кожного конкретного споживача, нормалізується співпраця з судовими виконавцями. Налагоджується співпраця з ЛКП, ЖБК, ОСББ та районними адміністраціями, -- повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
За словами начальника юридично-претензійної служби ЛМКП «Львівтеплоенерго» Олега Іващука, у боротьбі з боржниками юридично-претензійна служба працює в двох напрямках: стягнення боргу, що утворився до 2002 року, та боргу після 2002 року. Такий розподіл зумовлений тим, що до 2002 року мешканці сплачували за спожите тепло безпосередньо «Львівтеплоенерго». Після 01.10.2002 року між споживачем і «Львівтеплоенерго» з’явився посередник – ЛКП, ЖЕК, ОСББ, тобто, за спожитий теплоносій мешканці платять ЛКП, ЖБК і т. д., а вони перераховують кошти комунальному підприємству. Борг, який утворився до 2002 року станом на 01.03. 2009 р. становить 22 млн. 187 тис. грн.
До збору коштів із злісних неплатників – фізичних осіб, буде задіяно виконавчі служби. Якщо борг становить від 2 тис. грн і більше, доведеться вдаватися до конфіскації майна з подальшою його реалізацією. Через пенсійний фонд відбуватиметься стягнення з пенсіонерів, які мають значну заборгованість. Запроваджуватиметься також система „додзвону” – боржнику дзвонитимуть і вказуватимуть на його борг і заклик сплатити.
Юридичних осіб ділять на три категорії: відомче населення, ЛКП та інші. Щодо відомчого населення і споживачів, що належать до категорії «інші» - їм були скеровані попереджувальні листи і заклик погасити стару заборгованість. До прикладу, ТзОВ «Львівавтокомплектація», одне із злісних неплатників, отримувало попередження про сплату заборгованості. Минулого тижня майно товариства було арештоване, описане, зараз знаходиться на експертній оцінці і буде виставлене на продаж. Схожі дії сьогодні застосовують до ТзОВ «Жек-АГРО».
Буде також складено список неплатників, які не мають на своєму балансі чи у власності жодного майна. Їх вимикатимуть від теплопостачання, адже у випадку подачі позову в суд, виконавча служба не матиме з чого стягнути заборгованість.
Щодо ЛКП, то з їхніми представниками проводяться постійні наради, розробляються графіки погашення заборгованості.
Сьогодні вдалося налагодити співпрацю з Державною виконавчою службою, яка здійснює обходи боржників. Спільно формуються графіки обходу представників ЛМКП «Львівтеплоенерго» та державних виконавців Державної виконавчої служби Львівського міського управління юстиції. Рейди здійснюються у всіх районах за участі судового виконавця, представника ЛМКП «Львівтеплоенерго» та дільничного міліціонера. Державна виконавча служба має визначені рішенням судів повноваження, щоб вилучити даний борг.
«Ми вимушені вдаватися до таких дій з огляду на сучасну ситуацію з газопостачанням, щоб наступний опалювальний період був без неприємних сюрпризів. Адже несплата за теплоносій споживачами не дозволяє «Львівтеплоенерго» розрахуватися за природний газ перед ДК «Газ України» і отримати відповідний ліміт. Проте, з іншого боку, ми готові іти на поступки споживачам, домовлятися про співпрацю, вести розмови про реструктуризацію боргу, незначне відтермінування заборгованості чи вдаватися до інших дій, які гарантували б оплату за тепло, однак, ініціаторами цього повинні виступати боржники», – прокоментьував Олег Іващук.
Станом на 1 березня борг споживачів ЛМКП «Львівтеплоенерго» становить 120 млн грн. З них 100 млн грн. – борг населення.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...