Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

"Мабуть, електронний квиток не дуже потрібен місту", - Сергій Журбенко

"Мабуть, електронний квиток не дуже потрібен місту", - ексначальник відділу автоматизованої системи проїзду ЛКП «Львівавтодор» Сергій Журбенко прокоментував своє звільнення.

Нагадаємо, що 10 червня 2020 року був звільнений за статтею начальник відділу автоматизованої системи проїзду ЛКП "Львівавтодор" Сергій Журбенко, який від 2016 року відповідав за впровадження електронного квитка у Львові. Напередодні, під час ефіру на "5 каналі" Сергій прокоментував своє звільнення та спрогнозував, що буде далі з проєктом е-квитка.

Сергій зокрема розповів, що був звільнений, на етапі коли почалась активна робота по реалізації. Вже було пройдено основні стадії імплементації проєкту: впровадження, вибір команди, підбір ключових осіб. Розпочалась найбільш складна фаза, в якій потрібно, щоб замовник працював напряму з підрядником, і саме в середині цього процесу начальника відділу АСОП було звільнено.

"Мабуть, перестав влаштовувати керівництво, зокрема директорку ЛКП "Львівавтодор" Оксану Єстеферову, через свої принципові позиції: я завжди відстоював законність усіх процедур та підтримував консультантів проєкту, які є фахівцями", – прокоментував колишній уповноважений за е-квиток, який сам до кінця не розуміє причину свого звільнення.

Згадав також Сергій Журбенко, що виникали розбіжності під час обговорення впровадження е-квитка. До прикладу, заступник директора департаменту ЖКГ Львівської міської ради Андрій Білий вважав, що підібрані консультанти є заангажовані у тому, аби в тендері перемогла певна компанія.

Щодо того, чи вигідно перевізникам мати електронний квиток у Львові, адже, можливо, тому і відбувається сповільнення процесу, зокрема звільненнями, Сергій Журбенко зазначив, що: "Електронний квиток усім вигідний: насамперед – це мешканцям. Система буде полягати у тому, шо відбуватиметься оплата перевізникам за транспортну роботу і, у такий спосіб, розірвемо той зв’язок між прибутками перевізника і наповненістю автобуса. Це дасть можливість, щоб транспорт курсував за графіком. Був більш зручним".

Екс-начальник відділу АСОП наголосив, що були певні побоювання з боку Львівської міської ради: "На жаль, вони навіяні, зокрема й експертами. Наприклад, Дем’ян Данилюк (львівський громадський активіст – прим. редакції) постійно каже, що міська рада не хоче впровадити електронний квиток, тому що боїться, що не вистачить коштів із бюджету, щоб покрити різницю між надходженнями від пасажирів і оплатою за якісний транспорт, який потребує великих вкладень".

Також Журбенко зазначив, що за даними міжнародних експертів, від 30 до 50 % коштів за перевезення перебувають в тіні.

Загалом звільнення Сергія Журбенка призупиняє процес впровадження електронного квитка у Львові, адже, за словами пана Сергія, Львівавтодор узяв паузу в спілкуванні з підрядниками на 2 тижні й шукає іншого менеджера проєкту.

"За моїми оцінками, приблизно 2 місяці потрібно новій людині, щоб отак із нуля увійти в проєкт і далі якісно з ним працювати", – підсумував Сергій Журбенко – ексначальник відділу автоматизованої системи проїзду ЛКП "Львівавтодор".

Варто зазначити, що згідно попереднього плану, вже в серпні цього року в тестовому режимі е-квиток повинен був працювати у всьому транспорті Львова.

Детальніше розмову можна переглянути у відео поданому нижче.

Про деталі впровадження е-квитка у Львові можна прочитати в матеріалі, який Гал-інфо записало ще в травні 2018 року після розмови з вже екскерівником проекту автоматизованої системи оплати проїзду «Львівавтодору» Сергієм Журбенком.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ