Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

На Львівщині запрацювала програма для виклику поліції «My Pol»

Презентацію мобільного додатку MyPol. Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Презентацію мобільного додатку MyPol. Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Презентацію мобільного додатку MyPol. Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Презентацію мобільного додатку MyPol. Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Презентацію мобільного додатку MyPol. Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Презентацію мобільного додатку MyPol. Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
1/3
Від сьогодні на Львівщині запрацював офіційний канал зв’язку між поліцією та громадянами – «My Pol» - безкоштовний мобільний застосунок. Про це повідомили 22 листопада у Головному управлінні Національної поліції у Львівській області, передає Гал-інфо.

«До сьогодні ми часто стикались з проблеми щодо надання допомоги людям з особливими потребами. Наприклад, коли мова йшла про людей з вадами мовлення чи то слуху, то їм складно було зв’язатись з поліцією і швидко надати інформацію.

На щастя, вже від сьогодні для гостей та місцевих жителів Львівщини доступна мобільна програма «My Pol», яка дозволить моментально передавати та отримувати інформацію. До того ж, бувають пікові часи навантаження лінії «102», коли людина не може до нас додзвонитися. У такі моменти особа може скористатись додатком і швидко залишити повідомлення», – з такими словами презентував новий додаток начальник управління організаційно-аналітичної роботи та оперативного реагування поліції Львівщини Сергій Гривняк.

Вовки! Вовки! За хибний виклик через «My Pol» передбачена відповідальність

У коментарі для Гал-інфо керівник проекту «My Pol» Дмитро Подворчанський розповів про переваги користування застосунком.

Зокрема зазначив, що програма виконуватиме такі основні функції як: «SOS»; push-сповіщення; моніторинг роботи поліцейських; міститиме мапу відділень поліції та медичних закладів, а також буде наявна інструкція спілкування з поліцейськими та актуальні новини поліції.

«Сьогодні ми запустили проект в області, де було зафіксовано найбільше викликів. Для нас це новий крок на шляху до покращення безпеки у суспільстві. «My Pol» – це можливість по-новому, сучасно спілкуватись з поліцією. Реалізація проекту на території Львівщині дозволить місцевим громадянам швидко викликати поліцію. Про ефективність програми свідчить досвід шести областей, де ми вже запустили проект.

Як відомо, в реальній ситуації, коли вам загрожує небезпека, часу на дзвінок на «102», на пояснення всіх нюансів та на диктовку особистих даних для диспетчера просто нема.  І це серйозна проблема, яка може коштувати життя. Натомість, завдяки «My Pol» людина матиме змогу зберегти дорогоцінний час та миттєву викликати на допомогу поліцію.

Для цього потрібно завантажити застосунок на телефон, після чого завчасно зареєструватись, вказавши інформацію про себе. А у разі потреби, коли з’явилась загрози вашій безпеці викликати правоохоронців. Щоб відслідкувати ваше місце розташування, диспетчер через програму протягом 10 хвилин відслідковуватиме вас за геолокацією», – розповів Дмитро Подворчанський. І наголосив, що вся інформація про користувачів у жодному разі не передаватиметься третім особам.

Також додаток дозволяє оцінити роботу поліцейського. Для цього необхідно ввести номер жетона правоохоронця та залишити оцінку з коментарем. "Це перший інструмент статистичної оцінки роботи поліції", - додав Дмитро Подворчанський.

За словами т.в.о. начальника Головного управління Національної поліції у Львівській області полковника поліції Тараса Сабанюка, поліція Львівщини підтримує корисні нововведення і робить все, аби громадяни відчували себе безпечно.

"Це дуже ефективна річ, адже для розкриття будь-якого злочину дуже важливими є перші хвилини. І для людини, яка потрапила у біду, оперативність реагування правоохоронців може стати вирішальною. Окрім того оцінка роботи поліції буде одразу показуватиме наші прорахунки чи недопрацювання, які допоможуть нам розвиватись», – розповів Тарас Сабанюк.

Проект «My Pol» передбачає і розсилку повідомлень від поліції до користувачів про надзвичайні ситуації та про оперативну інформацію. "Тому безсумніво, цей безкоштовний мобільний застосунок стає двостороннім канал комунікацій між правоохоронцями та цивільними", - підсумував Дмитро Подворчанський.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ