Український дизайн завойовує Європу: на міжнародній виставці у Парижі представили проект Ukrainian Design Brands
У столиці Франції триває зимова сесія міжнародної виставки Maison & Objet 2019, на якій під одним дахом зібралися десятки студій дизайну інтер’єру з усього світу. Україну на паризькій виставці представляє проект Ukrainian Design Brands Vol2, до якого увійшло п'ять студій та дизайнерських марок, обраних на конкурсній основі.
Так, учасниками паризької виставки стали студія Сергія Махно Sergey Makhno Architects, бюро Goloob Design Bureau, меблевий бренд MZPA, студія Next Level Lighting Артема Калюки і Миколи Савіна, а також компанія Qualita з дизайнерською колекцією меблів від Юрія Зименко. Українцям виділили окремий стенд на Maison & Objet 2019, де вони представлять свої меблі, інтер’єрний декор та освітлювальні прилади з останніх колекцій, інформує Євроінтеграційний портал.
Проект організований Maїno Design Ukraine за підтримки Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) і фінансується в межах ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
Як повідомляють учасники виставки, крім експозиції у власному стенді, модні предмети наших дизайнерів потрапили до окремих павільйонів, де представляють тренди світового дизайну. Зокрема, лампу “Хмара” Sergey Makhno Architects відібрав для свого авторського простору What’s New? французький тренд-спеціаліст, дизайнер, Франсуа Бернар, а в другу тренд-зону What's new? Leisure під кураторством Франсуа Делькло потрапив керамічний п'єдестал для дзеркала, створений дизайнером Марією Красюк для молодого київського бренду Goloob Design Bureau.
"Український дизайн визнають як такий, що буде задавати тренди! Нас відібрав Франсуа Бернар, який співпрацює з виставкою більше 10 років. А колег Goloob Design Buro – Франсуа Делькло, який опікується тренд-зоною №2." – поінформував Сергій Махно.
Паризька виставка Maison & Objet відкрилася 18 січня та триватиме до 22 січня. Вона знаменує старт нового робочого року для дизайнерів, архітекторів, декораторів і всіх причетних до интер'єрно-меблевої індустрії. Темою цьогорічної виставки стала фраза Excuse My French!, яка відображає, на думку трендсеттерів, головний тренд року - французьку самобутність або "французькість". Українські дизайнери вже вдруге взяли у ній участь.