Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Культура

На Миколаївщині презентували виставу "Pentecost"

Фото Львівська ОДА
Фото Львівська ОДА
Фото Львівська ОДА
Фото Львівська ОДА
Фото Львівська ОДА
Фото Львівська ОДА
Фото Львівська ОДА
Фото Львівська ОДА
Фото Львівська ОДА
Фото Львівська ОДА
1/5
19 вересня у закинутому костелі Матері Божої, що в селі Демня на Миколаївщині відбувся показ вистави ʺPentecostʺ Першого академічного українського театру для дітей та юнацтва спільно з проєктом ʺПід Зорею Пінзеляʺ. Про це 21 вересня повідомили Гал-інфо у прес-службі ЛОДА.

Цей захід розпочав 101-й театральний сезон Першого театру і водночас актуалізував важливу тему: збереження культурної спадщини України.

Гості, що відвідали виставу ʺPentecostʺ у Демні мали змогу більше ознайомитись з перлинами селища, яке справді нагадує ʺмузейʺ кам’яних скульптур просто неба.

Мета проєкту – привернути увагу до збереження національної культурної спадщини України через моду, музику, сучасний живопис і скульптуру, книги, фільми, вистави, кліпи, різноманітні події і конкурси.

У заході взяла участь директор департаменту з питань культури, національностей та релігій облдержадміністрації Ірина Гаврилюк, яка привітала колектив театру зі 100-річчям та передала подяку голови обласної державної адміністрації ʺЗа високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток національного театрального мистецтва та з нагоди 100-річчя з дня заснуванняʺ.

Захід відбувся за підтримки Львівської обласної державної адміністрації.

Довідково:

Вистава ʺPentecostʺ розповідає про закинуту сільську церкву (в оригіналі події відбуваються на Балканах). За сюжетом на цей храм претендують православні, греко-католики, партія, що нібито дуже дбає за збереження пам’яток, міністр культури, який робить вигляд, що здійснює комунікацію між усіма. Крім того, до цього храму місцеві повії приводять своїх клієнтів. І ось якось у церкві місцева мистецтвознавиця знаходить фреску дуже схожу на розпис Джотто. Унікальність знахідки у тому, що фреска на 100 років старша за роботи Джотто. Тобто виходить, що епоха Відродження розпочалася не з Джотто в Італії, а з фрески у сільському храмі. Для цього жінка викликає мистецтвознавця з Америки. Зрештою починає точитися запекла боротьба за те, що одні хочуть, щоб там був храм, а інші – музей. У цей момент церкву захоплюють біженці, які втікають від війни і мріють потрапити до Європи. У результаті усі гинуть. Людей розстрілюють у храмі. А разом з біженцями гине і фреска. Ще однією сюжетною лінією ʺPentecostʺ є перетворення культури на заручницю політики.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ