Служба колії ЛКП ʺЛьвівелектротрансʺ провела монтажні роботи із облаштування колії на реконструйованій пл. Двірцевій.
Загальна вартість робіт, які виконала служба колії ЛКП ʺЛьвівелектротрансʺ на об’єкті ʺРеконструкція пл. Двірцевоїʺ, становить 1 млн 63 тис. грн. Роботи передбачили влаштування 750 м трамвайних колій, один стрілочний перевід, одне пересічення колій та один температурний компенсатор. Ще п’ять стрілочних переводів облаштовано з допомогою інших підрядних організацій. Завершення комплексу робіт з влаштування трамвайних колій та монтажу контактної мережі очікується до кінця листопада 2019 року.
ʺОрієнтуючись на досвід європейських міст та враховуючи світові тенденції розвитку електротранспорту, у Львові вперше серед українських міст застосують європейські матеріали та технології при закладанні контактної мережі, що дозволить суттєво знизити витрати із бюджету міста на обслуговування та подальшу підтримку її роботиʺ, — повідомив Іван Бондар, речник ЛКП ʺЛьвівелектротрансʺ.
Також вперше у практиці Львова будуть використані надійні та елегантні металеві опори контактної мережі від словацького виробника, що дозволять мінімізувати загальну кількість опор та кабелів контактної мережі в повітрі. На опорах передбачено розміщення світильників зовнішнього вуличного освітлення, для уникнення перевантаження площі великою кількістю електричних опор.
Також у ЛКП ʺЛьвівелектротрансʺ повідомили, що колії на вул. Чернівецькій, які вже реконструйовані два роки тому, залишаться в існуючому вигляді. Зупинку на початку вул. Чернівецької додатково відремонтують.
Окрім того, на оновленій площі Двірцевій передбачено низку рішень для зручності і комфорту водіїв та інших працівників міського електротранспорту. Серед них — просторий та комфортний диспетчерський пункт для відпочинку водіїв, який буде розташовано одразу біля зупинок і додаткові запасні колії, на яких можна буде відставити трамвай під час відпочинку водія чи водійки так, що він не заважатиме ні проходу пішоходів, ні проїзду іншого транспорту, ні навіть проїзду іншого трамвая.
Для додаткової зручності пасажирів передбачено великі павільйони зупинок з освітленням в дашку та електронними табло, які сповіщатимуть про прибуття трамваїв. Запроектовано також безбар’єрний захід на всі платформи, висота яких не перевищуватиме 25 см.
Окремо пропрацьовано технологічні рішення, що дозволять суттєво підвищити експлуатаційну надійність та швидкість руху трамвайних вагонів через площу, а саме — сучасні автоматизовані трамвайні стрілочні переводи від одного із провідних європейських виробників, компанії ʺElektrolineʺ, що вирізняються довговічністю та надійністю в експлуатації. Разом з тим суттєво зміниться якість комплектуючих у новозбудованій контактній мережі, що складатимуть із високоякісних спецчастин та комплектуючих, основу яких становитимуть сплави кольорових металів міді та бронзи.