У Львові 25 квітня ввечері громадяни, що прийшли заплатити за комунальні послуги, відмовилися залишити приміщення Укрпошти, доки касири не обслужать усю чергу. Це сталося у відділенні №70, що на Сихові, вул. Довженка, 6.
О 19.00 працівники пошти заявили, що вимикають комп’ютери і платежі не будуть проводити. Черга, у якій залишалось осіб з десять, спершу чемно, щоб не сказати благально, попросила касирів їх обслужити. Люди пояснили, що вони простояли понад годину і завчасу ніхто не попередив, що їх просто виженуть з відділення. Працівники пошти такі прохання проігнорували.
Тоді почалася сварка. Львів’яни навперебій скаржилися, що на пошті ніяк не можуть якісно організувати роботу у дні, коли треба заплатити за комунальні послуги, що є лише два касири, які працюють на допотопних комп’ютерах, що у платіжні дні у тій пошті завжди величезні черги, в яких треба простояти 2-3 години.
Поштарі виправдовувались, що вони щораз звертаються «до Києва», щоб їм оновили техніку, додали до штату працівників. Проте там їх не чують, людей скорочують.
Крики не сприяли порозумінню: касири пішли. Натомість обурені люди відмовилися залишити приміщення пошти.
За якийсь час керівництво відділення викликало поліцію «на конфлікт». Приїхало двоє хлопців і дівчина. Уважно вислухали крики сторін і – забралися. При цьому один із патрульних навів слушну аналогію: «Коли у нас зміна закінчується о восьмій, а виклик надходить за 15 хвилин до восьмої, ми їдемо на виклик». Черга залишилась у відділенні.
Об’єднані природним бажанням добитися справедливості сихівчани за цей час написали скаргу, зробили кілька дзвінків на телефони Укрпошти. Емоції вирували, люди то кляли бездушних поштарів, то просили їх взяти у них гроші за ті трикляті комунальні послуги.
Наприкінці другої години замісник начальника відділення сама сіла за комп’ютер і обслужила протестантів.