Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

На що витрачають кошти українці

Український банк Monobank, який заснований у 2017 році та обслуговує понад 8 млн клієнтів, опублікував дашборд, який дозволяє одержувати та аналізувати дані в реальному часі.

“Ми вирішали, що вам буде цікаво дізнатися, як наші клієнти користуються своїми картами”- Monobank.

Загалом, клієнти Monobank здійснили понад 6 млрд покупок, витративши 4,3 трлн гривень, з яких 5,2 млрд повернулись кэшбеком назад на банківські карти. 

Найбільше користувачі Monobank витрачають кошти на продукти - 40,33%, далі найбільшою категорією витрат є кафе та ресторани - 11,30%. 

За кількістю покупок в торгових мереж перше місце посідає гіпермаркет АТБ, мережа Сільпо знаходиться на другому місці.

Мережа закладів швидкого харчування McDonald's посіла перше місце за покупками в категорії кафе та ресторани, а Пузата Хата і KFC розмістились нижче за рейтингом. 

У категорії краса та здоров'я, яка займає 5,29% від загальної кількості покупок на перших двох позиціях знаходиться торгова мережа по догляду за тілом та обличчям EVA та аптека АНЦ. 

5,28% займають подорожі від загальної кількості покупок, які здійснили користувачі Monobank. На трьох перших позиціях у цій категорії знаходяться: Київське метро, Київ Цифровий та Укрзалізниця. Серед таксі клієнти Monobank обирають Uklon та Bolt найчастіше. 

В цілому у категорії розваги та спорт споживачі найбільше коштів витрачають на Apple i Google покупки, а відома компанія Steam, що розробляє відеоігри знаходиться на третьому місці.

Лише 0,49% займає кіно та на трьох перших позиціях цієї категорії  розміщенні: MEGOGO, Multiplex та Netflix, книги займають 0,29% загалом від усіх покупок.

Детальніше з дашбордом, можна ознайомитись за посиланням: https://www.monobank.ua/dashboard?lang=uk
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ