У Львові на вул. Волоській ліквідують смугу для руху громадського транспорту. Міські автобуси, які там курсували раніше, змінили маршрут і зараз ця смуга не використовується. Натомість там мають облаштувати велоінфраструктуру та впорядкувати паркування.
З такою пропозицією звернулись мешканці і міська комісія безпеки дорожнього руху підтримала цю ініціативу, повідомили в ЛМР.
Як зауважили в управлінні вуличної інфраструктури ЛМР, на вул. Волоській смуга вздовж Стрийського ринку у напрямі від центру міста багато років була призначена лише для руху громадського транспорту. Поступово маршрути змінювали рух і кілька місяців тому за зміненою схемою поїхав останній з маршрутів, що тут курсував - №53. Відтак, тепер ця смуга не використовується. По іншій смузі приватний транспорт рухається в напрямі до центру міста. Облаштовувати тут двосторонній рух не доцільно, оскільки вул. Снопківська, в яку переходить вул. Волоська, теж одностороння в напрямі до центру. А в напрямі від центру міста водії їдуть по вул. Франка.
Натомість, на просторі цієї смуги є можливість облаштувати місця для паркування та смугу для велосипедистів.
«Зараз паркування вздовж Стрийського ринку організоване з виїздом автівок на тротуар. І це створює незручності для пішоходів. А тепер паркування впорядкують, ринок матиме місця для машин доставки товарів.
Також на цій локації є можливість покращити інфраструктуру для велосипедистів. Зараз на вул. Волоській є двостороння велодоріжка, що пролягає по тротуару. Однак, вона не дуже зручна для руху в обидва напрями. Тому було вирішено розділити напрями: існуючу доріжку залишити для руху від центру міста. А на проїзній частині облаштувати окрему велосмугу в напрямі до центру міста», - пояснив керівник управління вуличної інфраструктури ЛМР Павло Сирватка.
Посадовець додав, що загалом ці зміни призведуть до покращення руху на перехресті вулиць І.Франка - Снопківська - Людкевича - Волоська- Кубійовича. Також забудовник, який здійснює будівництво біля цієї розв’язки, має впорядкувати там громадський простір.
Розробити нову схему організації дорожнього руху з урахуванням паркування та велоінфраструктури мають до середини квітня наступного року.