Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Наступного року буде технічне обґрунтування прямої колії до "Буковелю", - УЗ

У суботу, 25 грудня, вирушив у перший рейс «Буковельський експрес» «Укрзалізниці», який курсуватиме за маршрутом Львів – Ясіня – Львів.
фото - Адам Лозинський

Однією із ключових цілей нового рейсу є покращення можливості добирання до найпопулярнішого гірськолижного курорту України «Буковель». Наразі потяг довозить людей до станції «Татарів-Буковель», а звідти їх забирають до курорту шатл-баси. Однак ще восени «Укрзалізниця» заявила, що розглядає можливість будівництва залізничної гілки до самого «Буковелю».

Про це зокрема йшлося 25 грудня під час брифінгу в «Буковелі» керівника відділу маркетингу і реклами туристичного комплексу «Буковель» Володимира Юзюка і керівника клієнтського сервісу «Укрзалізниці» Олександра Шевченка, - передає кореспондент Гал-інфо.

Першим питанням, яке порушили на брифінгу, стало добирання людей від станції «Татарів-Буковель» безпосередньо до курортного містечка. Наразі це здійснюють трансферні автобуси, які ще називають «шатл-басами». Щоправда, за словами Володимира Юзюка, сталого розкладу курсування шатл-басів наразі немає. Є домовленість з «Укрзалізницею», що остання повідомляє курортові заздалегідь про те, скільки туристів передбачається на той чи інший рейс, а курорт бере на себе зобов’язання надати необхідну кількість автобусів, щоб забезпечити місцями всіх, хто приїхав. Наперед їх бронювати не потрібно.

Керівник відділу реклами і маркетингу «Буковелю» додав, що курорт намагатиметься розвивати можливості добирання до нього різними засобами: залізничним, авіаційним тощо. Зокрема, за словами Володимира Юзюка, розглядають можливість реконструкції Івано-Франківського аеропорту.

Також на брифінгу згадали про те, що восени «Буковель» звернувся до «Укрзалізниці» щодо побудови окремої залізничної гілки до курорту і розкрили деякі деталі щодо цієї ідеї. Володимир Юзюк підтвердив наявність такого проєкту і зазначив:

«Цей проєкт складний і вартісний. Наразі він перебуває на етапі вивчення обґрунтування: технічного і фінансового. Ми сподіваємося, що найближчим часом нам вдасться вийти на якесь проєктне рішення та бачення того, коли і як це повинно статися. Дуже сподіваємося, що він знайде свою реалізацію».

Олександр Шевченко додав, що цей проєкт перебуває на стадії обговорення, адже наразі є кілька проєктів розвитку залізничного сполучення у Карпатах.

«У 2022 році буде технічне обґрунтування, за яким можна буде судити про терміни робіт, їхню вартість і про кінцеві сполучення. Адже «Буковель» в принципі не обов’язково має бути кінцевою точкою. Тобто треба розуміти технічні параметри, зокрема, де прокласти гілку».

У представників курорту та залізниці запитали і про імовірність з’єднання «Буковелю» з іншими країнами. Олександр Шевченко зазначив, що наразі можливість закордонного сполучення з курортом не розглядали. Однак, за його словами наразі є змога скористатися хабовою пересадкою у Львові. Теоретичним пунктом пересадки може бути й Ужгород, проте там, як зауважив Шевченко, необхідно попрацювати зі сполученням.

Представник УЗ зазначив, що новий «Буковельський експрес» зі Львова може розвивати швидкість до 140 км/год, однак більшість шляху він курсує зі швидкістю 80-90. Наступним кроком, за словами Шевченка, є інвестування в залізницю, щоб мати змогу довозити людей за коротший час. На запитання журналістів про збільшення вартості перевезень на залізниці Олександр Шевченко відповів, що на 2022 рік не закладено жодних змін тарифів, тому наразі підвищення цін не розглядають.

Додамо, що «Буковельський експрес» курсуватиме щоденно у період зимових свят (окрім 1 та 4 січня), а з 21 січня – щоп’ятниці, щосуботи та щонеділі.

Зі Львова потяг вирушатиме щодня о 6:40 год. Прибуття до Ясіні о 12:25.

З Ясіні потяг щодня вирушатиме о 16:30 год. До Львова прибуватиме о 22:10.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ