Компанії-гіганти Apple, Google і Microsoft увійшли в трійку топ-100 найдорожчих брендів світу в 2017 році. Про це йдеться на сайті консалтингового агентства у сфері брейдингу Interbrand.
Рейтинг зі ста позицій цього року очолює компанія Apple. Її вартість зросла на 3% - до $184,15 млрд. На другій сходинці - бренд Google, який додав за рік 6% - $141,70 млрд доларів, а Microsoft, що займає третє місце, подорожчав за рік на 10%, до майже $80 млрд.
Також у десятку найдорожчих брендів увійшли Coca-Cola ($69,3 млрд), Amazon ($64,8 млрд), Samsung ($56,2 млрд), Toyota ($50,3 млрд), Facebook ($48,2 млрд), Mercedes ($47,8 млрд) і IBM ($46,8 млрд).
Останнє місце посідає компанія Lenovo, вартість якої зменшилась на 1% і становить $4,004 мільярди.
Укрінформ
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ