Нова пошта запустила сервіс «Легке повернення». Він дозволяє продавцеві безплатно повернути посилку з товаром, який не підійшов, упродовж 14 днів після отримання.
Про це повідомили у пресслужбі Нової пошти.
"Це швидка та безкоштовна послуга для повернення товару або частини товарів із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки", — йдеться у повідомленні.
В компанії наголосили, що НП здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися про повернення товару та коштів.
Сервіс «Легке повернення» доступний тільки у мобільному додатку та онлайн-кабінеті.
Повернути безкоштовно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.
Сервіс «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість. Деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством — наприклад, ліки, білизна, предмети сангігієни, парфумерно-косметичні вироби, іграшки, ювелірні вироби тощо.
Також зверніть увагу, що послуга «Легке повернення» не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем. Детальніше ознайомитися з умовами послуги «Легке повернення» можна за цим посиланням.