Через технічний збій мобільний застосунок Нової пошти та сервіс авторизації тимчасово не працює.
Відтак клієнти НП наразі не можуть скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку, повідомляється на офіційній сторінці Нової пошти у фейсбуці.
"Усі, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, — найближчим часом зателефонує оператор Нової пошти й уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання у поштоматі", — зазначили в компанії.
Водночас усі послуги по відправці посилок і вантажів, а також фінансові послуги клієнти зможуть отримати у будь-якому відділенні Нової пошти: "Усі інші цифрові точки контакту — API, бізнес-кабінет, сайт — працюють".
"Ми докладаємо усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. Щойно ми відновимо його роботу - одразу повідомимо у соціальних мережах та на сайті компанії", — додали в НП.