Завдяки співпраці з дорожньо-навігаційним застосунком Waze, за півтора місяці дорожники отримали більше 54 тис. звернень. Про це інформує прес-служба Укравтодору.
10 грудня минулого року Укравтодор разом з дорожньо-навігаційним застосунком Waze запустили спільний проект з обміну інформацією. У такий спосіб учасники дорожнього руху отримали зручний канал для звернень про ями на дорогах, ДТП, дорожні роботи, погодні умови тощо, а Укравтодор — новий нструмент для збору інформації, аналітики й швидкого реагування на запити. Наразі дорожники вже отримали більше 54 тис. звернень.
Як це працює?
Система Waze за допомогою боту збирає всі звернення в єдину базу й автоматично фільтрує спам. Вся інформація подається з точними GPS-координатами, а також з фотографіями та коментарями від водіїв. Далі ці дані в режимі реального часу надходять у дорожні служби, де приймається рішення про те, як саме реагувати на звернення.
"У наших пріоритетах — зробити комунікацію з учасниками дорожнього руху максимально швидкою та комфортною. Тому ми переймаємо успішний досвід і налагоджуємо співпрацю з ключовими інноваційними компаніями. Приймати скарги за допомогою вже існуючих систем — лише перший крок. У найближчих планах — впровадження єдиної системи моніторингу й управління дорожнім рухом", — підкреслив Голова Укравтодору Олександр Кубраков.
Нагадуємо також про те, що в Укравтодорі працює аналітично-диспетчерська група, яка приймає скарги від громадян про ситуації на дорогах за цілодобовим телефоном: (044) 287–11–40.
Нагадаємо, як писало Гал-інфо, Укравтодор оголосив тендер на будівництво транспортних розв’язок на двох дорогах.