Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

PepsiCo та Mars внесено до переліку спонсорів війни

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло дві провідні харчові корпорації PepsiCo та Mars до переліку міжнародних спонсорів війни.

Про це йдеться у повідомлення пресслужби НАЗК, пише Суспільне. 

В Агентстві зазначили, що попри заяви про скорочення свого бізнесу, припинення рекламної діяльності та виробництва своєї продукції, вони продовжують працювати у РФ, сплачуючи податки до бюджету, тим самим підтримують її економіку.

PepsiCo, виробляє прохолоджувальні напої, соки, чипси, закуски, молочні продукти та інші харчі під основними марками Chester’s, Chipsy, Lay’s, Mirinda, Pasta Roni, Pepsi, Propel, Sandora, 7up, Simba, Snack a Jacks, Sonric’s, Tropicana, "Агуша", "Чудо", "Слов’яночка", "Садочок", "Сандорик", "Машенька"» тощо.

Компанія працює в Росії з 1974 року, має 19 заводів, близько 20 тис. співробітників та 40 тис. сільськогосподарських працівників.

"За показником чистого прибутку PepsiCo є четвертою за розміром компанією в галузі напоїв і харчових продуктів у РФ. PepsiCo збільшила свої доходи у РФ у перший рік повномасштабного вторгнення. Так, виторг ТОВ "Пепсико холдингс" за 2022 рік виросла до 2,59 млрд дол. (або 176,5 млрд руб.) зокрема, чистий прибуток виріс на 333% до 525 млн дол, порівняно з 2021 роком. Податків до бюджету РФ було сплачено на понад 115 млн дол. (або 8,29 млрд руб.)", — зазначили у НАЗК.

У березні 2022 року компанія заявила про припинення рекламної діяльності та виробництва напоїв у Росії, проте, у серпні 2022 року виробництво напоїв 7Up та Mirinda під брендами Evervess та Frustyle відновилося. У березні 2023 року, відновилося виробництво напою Pepsi під брендами Evervess та "Любимый". Крім того, PepsiCo запустила в країні новий бренд лимонаду під назвою "Российский подарок" на заміну попереднім продуктам.

Компанія також продовжує виробництво та дистрибуцію інших товарів: чипси, снеки та молочні продукти. За інформацією ЗМІ, чипси Lay’s компанії PepsiCo були знайдені в харчових пайках російських солдатів.

Крім того, на кар’єрній сторінці компанії перелічено понад 580 відкритих вакансій в РФ.

Друга компанія, Mars, також виробляє харчові продукти, відома шоколадними батончиками, але виробляє й корми для домашніх тварин, жувальні гумки, напої, їжу швидкого приготування, консервовані соуси. Основні торгові марки – Mars, Snickers, Milky Way, Twix, Bounty, M&M’s, Whiskas, Pedigree, Uncle Ben’s. Також корпорації належить серія торгових марок Wrigley.

Mars працює в росії понад 30 років, інвестувала в економіку країни-агресора $2,5 млрд, створила понад 6 тис. робочих місць та має на території росії 10 фабрик.

Компанія обіцяла скоротити бізнес на території РФ після початку повномасштабної агресії, прибуток від російського бізнесу використати на гуманітарні цілі, а також не буде імпортувати та експортувати продукцію.

Проте, фабрики продовжують працювати у РФ зі збільшенням доходів у 2022 році порівняно з 2021 роком. Виторг ТОВ "Марс" за 2022 рік виросла до 2,45 млрд дол. (або 176,5 млрд руб.), чистий прибуток виріс на 59% до 377 млн дол. (або 27,2 млрд руб.), податків сплачено до бюджету РФ на понад 93 млн дол. (або 6,76 млрд руб.).

На сайті з пошуку персоналу російська філія компанії ТОВ "Марс", як і  PepsiCo, публікує оголошення про набір нового персоналу (понад 100 актуальних вакансій).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ