Уряд вніс зміни до Порядку надання і користування житловими приміщеннями з фондів житла для тимчасового проживання. Це передбачено постановою Кабміну від 17 січня 2018 року № 20.
Для взяття на облік громадян, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання, до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, Київської і Севастопольської міськдержадміністрації необхідно подавати заяву з підписами всіх повнолітніх членів сім’ї.
До заяви додаються: копії документів, що посвідчують особу заявника; довідки про дохід заявника та всіх членів його сім’ї; довідка бюро технічної інвентаризації про відсутність у громадянина іншого житла для проживання за місцем отримання житла з фонду житла для тимчасового проживання, а у разі прибуття громадянина з іншого регіону (крім внутрішньо переміщених осіб) - зазначена довідка з попереднього місця проживання; копії документів про підтвердження набуття першочергового права на забезпечення житловим приміщенням з фондів житла для тимчасового проживання (сім’ї з неповнолітніми дітьми, вагітні жінки, особи, які втратили працездатність, та особи пенсійного віку); копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують сімейні, родинні відносини заявника та всіх членів його сім’ї (свідоцтво про народження, свідоцтво про державну реєстрацію шлюбу, посвідчення опікуна або піклувальника), або довідка про склад сім’ї.
При цьому на отримання тимчасового житла можуть претендувати внутрішньо переміщені особи з території, підконтрольної Україні. ТАким переселенцям надаватиметься довідка про визнання жилого будинку (жилого приміщення) таким, що не відповідає санітарним і технічним вимогам, яка видається місцевим органом виконавчої влади або виконавчим органом місцевого самоврядування за місцем розташування такого житла.
На тимчасово окупованих територіях таку довідку не видаватимуть, оскільки там органи виконавчої влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.