Луцька міська рада роз'яснила 5 питань, з якими найчастіше звертаються мешканці громади про зміну назв вулиць
Фото: Depositphotos
Із 2022 по 2024 роки у Луцьку та селах громади в рамках закону про декомунізацію було перейменовано понад 100 вулиць.
Луцька міська рада роз'яснила 5 питань, з якими найчастіше звертаються мешканці громади про зміну назв вулиць в обласному центрі та прилеглих селах, повідомляє Суспільне.
Як дізнатися, чи змінила назву вулиця
Перелік перейменованих вулиць у Луцьку та селах громади опубліковано на офіційному сайті Луцької міської ради, зазначили у роз'ясненні.
У списку можна знайти вулиці, які змінили назву впродовж 2022-2024 років. Зокрема, в алфавітному порядку зазначена стара назва вулиці, далі — нова та дата ухваленого рішення про перейменування.
Чи треба після перейменування змінювати місце реєстрації у паспорті
Відповідно до чинного законодавства, після перейменування вулиці, зазначає Луцька міська рада, ніхто не мусить робити у паспорті відмітку про нову адресу.
Назву вулиці у паспорті буде змінено автоматично під час заміни документа, фото чи зміни прізвища людини.
Чи потрібно після перейменування вулиці змінювати свідоцтво про право власності
Законодавством не передбачено внесення змін у зв’язку з перейменуванням вулиці до свідоцтв про право власності, право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору дарування.
Документи після зміни назви вулиці, на якій знаходиться об'єкт нерухомого майна, залишаються чинними.
Де можна дізнатися інформацію про перейменування вулиць
Інформацію про перейменування вулиць можна отримати у Департаменті містобудування, земельних ресурсів та реклами Луцької міської ради. У разі продажу чи дарування нерухомості нотаріус зможе видати новий документ на об'єкт із вже новою назвою вулиці.
Чи потрібно перереєстровувати транспортний засіб
Перейменування вулиці не є зміною фактичного місця проживання, тому не треба робити перереєстрацію транспортного засобу і вносити зміни до техпаспорта. Такі дії потрібні лише у разі продажу чи дарування авто.