Слухай онлайн
Cуспільство

Під час кризи львів’ян утішають соціальною рекламою

За перший квартал цього року кількість соціальної реклами у Львові порівняно з аналогічним періодом торік збільшилася на 70%. По місту цього року було розміщено 259 площин із соціальною рекламою, з яких 157 білбордів та 102 сітілайти. Зокрема, торік таких площин було 77, з них 37 білбордів та 50 сітілайтів. Про це «Гал-info» повідомили у прес-службі Львівської міської ради.
Зокрема, КП «Адміністративно-технічне управління» за перші три місяці цього року організувало розміщення зображень 16 соціальних програм: «До 100-річчя Степана Бандери», «Різдво», «Вшанування пам’яті Йосифа Сліпого», «Якщо у твоєму будинку не прибирають - повідом про це владу», «Прийомна сім’я – це для мене», «Відзначення 195 річниці з Дня народження Тараса Шевченка», «Захисти мову», «Ми малюємо», «Дні Франції у Львові», «Партнерські пологи», «ЄВРО-2012», «Думки про простір», «Задекларуй свої доходи», «Тарас Шевченко: повернення в Україну», «Привітання Президента для жінок із святом 8 березня», «Державна прикордонна служба».

«Збільшення кількості соціальної реклами сприяє пропаганді важливих культурних і загальнолюдських цінностей, досягненню суспільно корисних цілей. Місто дбає про популяризацію серед львів’ян визначних імен, здорового способу життя, почуття власної гідності. Реалізація соціальних програм сприяє підвищенню культурного рівня суспільства і є необхідною для міста», - повідомила директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...