У процесі оновлення державних будівельних норм з проектування доріг вводиться обов'язкове використання перевантажувачів асфальтобетонних сумішей при будівництві міжнародних доріг першої категорії. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Faсebook.
Про це пише Економічна Правда.
У процесі оновлення державних будівельних норм з проектування доріг вводиться обов'язкове використання перевантажувачів асфальтобетонних сумішей при будівництві міжнародних доріг першої категорії.
Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Faсebook.
Використання перевантажувачів буде обов'язковим при будівництві, реконструкції і капремонту міжнародних доріг першої категорії, проте їх застосування доцільно і на інших дорогах.
Зміни, розроблені держпідприємством "ДерждорНДІ", внесені в ДБН В.2.3-4-2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво". Вони вже затверджені і незабаром будуть опубліковані.
"Сегрегація у дорожньому будівництві - дуже негативне явище, яке знижує якість наших доріг. Це коли при неправильному укладанні асфальтобетонного покриття його частинки розподіляються нерівномірно, порушуються пропорції каменю, бітуму і повітря. Це може скоротити строк служби такого покриття до 50%, стати причиною появи тріщин, вибоїн та викришування", -зазначив заступник міністра.
"Ми прописали у ДБН використання спеціальних перевантажувачів при укладанні доріг. Вони забезпечать додаткове перемішування АБС-суміші перед укладанням. Це вирівняє її температуру і склад, підвищить щільність та рівність покриття", - додав Парцхаладзе.
За словами чиновника, використання перевантажувачів дозволить збільшити термін служби покриття, скоротити появу вибоїн і тріщин і поліпшити якість доріг в цілому на 30%.