Протягом місяця львівські правоохоронці втратили 0,3 пункти від своєї середньої оцінки з боку мешканців міста.У травні вона становила рекордні 3,4 бала, а вже у липні – 3,1. Такими є результати щомісячного соціологічного дослідження «Львівський омнібус», яке проводить Центр досліджень та комунікацій «Active Group».
У липні дещо зменшилася кількість львів’ян, які оцінюють роботу правоохоронних органів Львова у 5 балів. Цього місяця 11,2% респондентів поставили найвищий бал правоохоронцям, у травні таких було на рівні 14,8%.
Близько третини (34,5%) жителів Львова переконані, що їх правоохоронна система функціонує в цілому на 4 бали. Ця оцінка найпопулярніша серед львів’ян ще з лютого. Хоча у липні цей показник дещо зменшився, адже у травні 40,3% респондентів оцінили роботу львівських правоохоронців на 4 бали.
На «трійку» правоохоронці працюють на думку 28,4% опитаних, а от 2 бали за роботу правоохоронних органів Львова поставило 9,3% респондентів «Львівського омнібусу». Поступово зростає кількість львів’ян, які оцінюють результати роботи правоохоронної системи Львова на 1 бал. Так, у лютому таких було 10,3%, а вже у липні – 16,6%.
Середній бал за роботу львівських правоохоронців у липні становить 3,1 бала, хоча ще у травні він становив рекордні 3,4 бали.
2 та 3 липня 1807 респондентів мали змогу відповісти на запитання та, тим самим, сформулювати своє ставлення до правоохоронців, оцінивши їх роботу за п’ятибальною системою. Польова фаза дослідження проводилась у Львові компанією «Active Group» останні вихідні кожного місяця в рамках проекту «Львівський омнібус». Похибка не перевищує 2,5%.
Довідка.
Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування на замовлення декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.