Як повідомили Гал-інфо 2 квітня у прес-службі ЛОДА, у березні Служба 112 опрацювала більше 9500 звернень громадян.
Протягом березня 2020 року служба 112 опрацювала 9511 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 353 було скеровано на екстрену службу 101, 1261 звернень - на 102, 1164 звернень - на 103, 114 звернень - на 104, 6619 звернень - на "Гарячу лінію області".
На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 5928 заявникам надано відповіді, ще 691 звернень перебуває на розгляді.
Нагадаємо, як писало Гал-інфо, на Львівщині приймають речі першої необхідності для потребуючих.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ