Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Послуги контекстної реклами 2022

Років 10–15 тому було популярно розклеювати рекламні листівки на стовпах, у ліфтах, кидати їх у поштові скриньки. Сьогодні ця практика все ще жива, проте про яку ефективність цього методу може йти мова, якщо люди випрацювали стійку відразу до реклами? Тонни так званої “наружки” сформували блок, крізь який дуже важко донести будь-яку інформацію про компанію. Контекстна реклама у 2022-му році вирішує цю проблему. 

Процесс налаштування контекстної реклами сповнений підводних каменів. Дуже легко помилитися в незначних, на перший погляд, деталях і просто “злити” бюджет. Якщо ви робите це вперше, або маєте негативний досвід, радимо звернутися до сертифікованих, досвідчених експертів. Агентство інтернет-маркетингу Webpromo має таких спеціалістів більше сотні, а контекстна реклама https://web-promo.ua/ppc/ — одна з домінантних послуг компанії.

Налаштування контекстної реклами Google складається з наступних етапів.

Аналіз маркетингового середовища

Коли за запуск контекстної реклами беруться сторонні експерти, вони починають з дослідження вашого бізнесу в контексті маркетингового оточення. На цьому етапі аналізують:

  • Продукцію/послуги, що продає компанія-замовник;

  • Цільову аудиторію;

  • Конкурентів;

  • Активні та запущені раніше рекламні кампанії.

Навіть якщо ви знаєте, хто ваша ЦА, підрядники все одно здійснюють власний аналіз, оскільки кінцеві висновки можуть відрізнятися, а це впливає на результат, за який агентство несе відповідальність.

Аналіз конкурентів дозволяє зрозуміти стан маркетингового середовища, виявити вже працюючі схеми, зрозуміти точки зростання та зловити інсайти.

Розробка стратегії просування

Отримані в результаті аудиту дані використовують для підтвердження реальності поставлених цілей та побудови покрокової схеми їх досягнення. Послуги контекстної реклами передбачають:

  • вибір інструментів в Google Ads;

  • вибір каналів просування: контекстно-медійна мережа Google, пошукова видача, реклама в додатках або на Youtube;

  • розробку креативів;

  • написання рекламних текстів, формування сніпетів для оголошень;

  • налаштування параметрів показу, вибір цільової аудиторії;

  • формування пулу ключових та мінус-слів;

  • обрання стратегії ставок. 

Запуск, контроль та оптимізація контекстної реклами

Після узгодження ключових моментів команда проєкту запускає контекстну рекламу. Однак на цьому роль агентства не закінчується. Оскільки компанія-підрядник несе відповідальність за якість своєї роботи, організовується контроль за проведенням рекламної кампанії. 

Для цього ще на етапі розробки стратегії встановлюється система коллтрекінгу, Google Analytics та додаткові сервіси збору аналітики. Ефективність поточної рекламної кампанії порівнюють з результатами попередніх маркетингових активностей та співставляють з запланованими показниками.

Якщо результати контекстної реклами не досягли поставлених цілей, команда агентства аналізує причини такої ситуації, здійснює роботу над помилками, вносить відповідні зміни і знову запускає контекстну рекламу. Цикл продовжується до моменту досягнення цілей.

Якщо ви бажаєте самостійно запускати контекстну рекламу, радимо також дотримуватися зазначених вище етапів — так ваша робота над рекламною кампанією буде впорядкованою та ефективною.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ