У повноцінному режимі запрацювала телефонна «гаряча лінія» з питань роботи органів державної виконавчої служби. З 20 червня «гаряча лінія» працювала у тестовому режимі.
У її відкритті взяли участь заступник Міністра юстиції України з питань виконавчої служби Андрій Гайченко, заступник директора Департаменту державної виконавчої служби Олександр Чорнобай, начальник Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Вікторія Васильчук, перший заступник начальника Західного міжрегіонального управління Юлія Бабина та начальник Управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Тарас Бассараб.
Андрій Гайченко особисто протестував роботу телефонної «гарячої лінії»: прийняв телефонний дзвінок від заявника стосовно порядку виконання рішення суду та надав кваліфіковану відповідь.
«Зателефонувавши на телефонну «гарячу лінію», громадяни можуть швидко вирішити хвилюючі питання та отримати фахову консультацію. В тестовому режимі фахівці відділу довідково-консультативної допомоги з питань примусового виконання рішень уже прийняли 1192 звернення», - прокоментував Андрій Гайченко.
Прийом дзвінків від заявників здійснюється за єдиним номером телефону 0 800 356 917. Дзвінки безкоштовні і можуть бути здійснені як з мобільного, так і зі стаціонарного телефону.
До функцій call-центру входять невідкладне вирішення порушених заявниками питань, які не потребують додаткового вивчення, або ж надання відомостей, які містяться в АСВП (надання реквізитів рахунків, контактних даних органів ДВС, суми заборгованості, підстав накладення арешту тощо).
Прийняті звернення розглядаються і вирішуються у термін протягом одного дня, а ті, які потребують додаткового вивчення - не пізніше 3-х днів.
Телефонна «гаряча лінія» працює на прийом та розгляд звернень виключно у телефонному режимі!