Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Проїзд у громадському транспорті України зріс на 30–100%

За кілька місяців проїзд у комунальному транспорті у деяких українських містах подорожчав майже удвічі. Ціни підвищуються через подорожчання електроенергії за схемою «Роттердам+». Парламент має в планах розглянути постанову нардепа від «Нашого краю» Шахова зі зниження вартості проїзду в електротранспорті.

За останні місяці в українських містах почав істотно дорожчати комунальний електротранспорт. Сталося це через зростання ціни на електроенергію, яка залежить від грабіжницької формули «Роттердам+». Ціна квитка вже зросла або планово зросте у 16 обласних центрах. 

Наприклад, у Києві та Дніпрі підвищення цін на проїзд міського електротранспорту сягнуло 100%! Це – метро, тролейбус та трамвай. У столиці проїзд на трамваї та тролейбусі зріс з 4 до 8 гривень, у Дніпрі з 2 до 4 гривень, в обох випадках збільшилась вартість проїзду у метро. 

Рента «Роттердам+» закладена у вартість квитків на міському електротранспорті. Відповідно, збільшення тарифу «Роттердам+» автоматично підвищує й вартість проїзду. 

У той же час пенсії та зарплати не зростають, а усі попередні зростання доходів вже «з’їла» інфляція. 

Влада обіцяє відмовитись наступного року від «Роттердаму+». Але партія «Наш край» закликає не чекати наступного року, а негайно скасувати цю корупційну схему, користь від якої отримують олігархи, а не люди.

Ще у травні цього року народний депутат від «Нашого краю» Сергій Шахов подав до Верховної Ради проект Постанови про поновлення соціально орієнтованих тарифів на електроенергію для потреб міського електричного транспорту та зовнішнього освітлення населених пунктів.

Міський громадський електротранспорт слугує реалізації вкрай важливих соціальних, а не комерційних цілей. Громадським електротранспортом користуються переважно найбільш малозабезпечені соціальні групи населення. 

«Наш край» закликає владу негайно відмовитись від використання формули «Роттердам+». Необхідно скасувати всі підстави для штучного подорожчання та знизити тарифи на проїзд.

Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року згідно із Постановою НКРЕКП від 24.11.2016 р. №2021 припинено відпуск електричної енергії для міського електричного транспорту за тарифами, що дорівнювали тарифам для населення. Завдяки чому продаж електроенергії, яка використовується для забезпечення роботи громадського електротранспорту, здійснюється за тарифами для бізнесу.

Згідно з проектом Постанови, партія вимагає «забезпечити встановлення тарифів на електричну енергію для потреб міського електричного транспорту у розмірі, що не перевищує розмір тарифу на електричну енергію, що відпускається населенню».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ