Активні громадяни та патрульна поліція у Луцьку об’єднали зусилля задля підвищення свідомості водіїв, створивши спеціальний соціальний ролик. Відео презентували сьогодні, 2 липня, в "ГаРмИдЕр ангар-stage", - повідомив власкор Гал-інфо.
Громадські організації та поліція спільними зусиллями створили соціальний ролик, покликаний звернути увагу людей на проблему використання ременів безпеки задля порятунку життя та здоров’я. Адже лише протягом минулого року у ДТП в Україні загинули майже 4 тисячі осіб. А ремені безпеки знижують ризик смерті водія та пасажирів на 45-50%, а ризик травмуватися – на 20-45%.
Ініціативу реалізувати соціальний проєкт взяла на себе громадська організація «Принцип». Створенням анімації займалися ГО «Імаго» та «Гармидер». Також участь у проєкті взяли управління патрульної поліції у Волинській області, КЗ ЛМ ЦБЗ Бібліотека філія № 6, ГО «Луцький джазовий клуб», ГО «Центр розвитку бойового мистецтва капоейра академія «КАПА» міська Федерація».
За словами продюсера соціального ролика, керівника ГО «Принцип» Віктора Грисюка, перед командою стояло завдання створити мистецький продукт, який покаже ганебну проблему на дорогах – вперте небажання водіїв користуватися ременями безпеки.
«Через культурні події ми привертаємо увагу до суспільно важливих проблем, оскільки кожне культурне середовище за допомогою своїх засобів спілкування з суспільством (музика, анімація, театр, спорт тощо) може висвітлити існуючу проблему, акцентувати увагу на її вирішення, що значно більше приверне увагу суспільства для подолання ганебних явищ в нашому житті», - зазначив Віктор Грисюк.
Начальник управління патрульної поліції у Волинській області Андрій Крутень підкреслив, що смерті в ДТП – це не лише гола статистика. Це загиблі люди, зруйновані сім’ї. Речниця УПП Ольга Шмігель нагородила переможців конкурсу від управління, який також агітував дотримуватися правил безпеки.
А про створення ролика детальніше розповів мультиплікатор, голова ГО «Імаго» Леонід Тивонюк. За його словами, для цього була обрана техніка стоп-моушн - і це не випадково.
«Саме такою подачею ми підкреслюємо легковажність і наївність людей щодо заходів в питаннях власної безпеки. На створення ролика пішло три місяці, включаючи розробку сценарію. За цей час команді провести чимало роботи: створення розкадрування, аніматік, запис озвучення, саунддизайн, пошук і реалізація персонажів та декорації в матеріалі, знімальний процес, чистка кадрів і монтаж», - зауважив Леонід Тивонюк.
Автори надали вільний доступ усім користувачам до соціального ролика для його розповсюдження.