Сьогодні на засіданні виконавчого комітету розглянули питання щодо реклами на електротранспорті, зокрема, реклами азартних ігор. Міський голова Львова дав доручення опрацювати це питання відповідно до брендбуку міста. Про це інформує прес-служба ЛМР.
«Реклама на транспорті — це не поганий дохід для підприємства та бюджету міста. Але є один тролейбус, який повністю забрендований рекламою азартних ігор. Розумію, що порушення законодавства у цьому нема і ця компанія підтримує багато заходів, але політика міста — проти азартних ігор», — зауважив директор департаменту «Адміністрація міського голови» Євген Бойко.
«Коли у нас одноразові акції і ми можемо весь трамвай чи тролейбус забрендувати, отримати за це понад 20 тис грн в місяць — це допускається. Але такі речі я не погоджую. Є брендбук міста і вся реклама має відповідати брендбуку», — прокоментував міський голова Львова.
Нагадаємо, Львів — єдине місто в Україні, де пенсіонери користуються пільгою безкоштовного проїзду в електротранспорті. Тому одним із джерел доходу для ЛКП «Львівелектротранс», кошти від якого спрямовують на ремонт рухомого складу, є реклама. Як повідомив Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури, завдяки збільшенню вартості за рекламу, за останні два роки вдалося зменшити вдвічі її кількість та отримувати дохід в розмірі 7−8 млн. грн на рік.