Слухай онлайн
Cуспільство

Рівень довіри до Нацполіції 43,5%, а до патрульної поліції 53%

Такі результати соціологічного дослідження, проведеного соціологічною компанією TaylorNelson Sofres (TNS) на замовлення компанії IREX в 12 містах України, які включені до пілотного проекту з організації взаємодії між поліцією і громадськістю - Community policing. Про це 31 березня повідомив Міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков, передає Урядовий портал.

Дослідження проводилося в 12 містах України, серед яких міста сходу: Краматорськ, Слов'янськ, Маріуполь, Сєвєродонецьк, Рубіжне, Лисичанськ.

За словами Арсена Авакова, за півроку довіра до Національної поліції зросла на 4,6 %: від 38,9% до 43,5%, недовіра знизилося на 1,3%: від 22,8 % до 21,5 %  Щодо патрульної поліції, то рівень довіри збільшився на 5,5% від 47,5 до 53, а рівень недовіри знизився на 3%:  від 19 до 16% .

«Поліція - як патрульна, так і Національна більшою мірою, ніж інші, сприймається як державний інститут, який служить інтересам громадян. Саме цифри, а не проплачені статті - переконливий аргумент, що підтверджує вірність нашого шляху. Реформа йде. Крок за кроком», - заначив Арсен Аваков.

Він також зазначив, що МВС чітко розуміє, де є проблеми, де ще не довели реформу до результату, а в яких напрямках тільки починаємо цей шлях.

«Роботи непочатий край, проте ми маємо намір поступово йти, змінюючи стереотипи і створюючи нову поліцію, якій би повністю довіряли люди! Упевнений, ми на вірному шляху. Наша мета - рівень довіри між 80--ма і 92-ма відсотками, як в скандинавських країнах! Це наші амбіції, до цієї мети ми і йдемо крок за кроком», - зазначив глава МВС.

Довідка про дослідження

Виконавець: Дослідження проведено фірмою TNS Ukraine, що входить до складу провідної світової групи компаній Taylor Nelson Sofres. Україна - одна з 70 країн, де діють компанії групи TNS. TNS посідає перше місце в Європі і друге в світі серед дослідницьких компаній. Представництва групи вважаються лідерами ринку маркетингових досліджень в таких країнах, як Великобританія, Франція, Нідерланди, Іспанія, Фінляндія, Норвегія, Данія.

«TNS Ukraine» надає повний комплекс маркетингових послуг шляхом збору, аналізу і обробки інформації з використанням сучасних технологій. У своїй діяльності «TNS Ukraine» дотримується головних міжнародних маркетингових стандартів - ESOMAR і «Gallup International Association», а також стандартів якості маркетингових досліджень Української асоціації маркетингу.

Замовник: Дослідження замовлено організацією IREX.  IREX - міжнародна неприбуткова організація, під егідою якої реалізуються програми з розвитку інститутів громадянського суспільства. Компанія здійснює системний моніторинг ходу реформ соціальних інститутів України.

Мета дослідження: визначити рівень довіри населення до державних і недержавних інститутів України і розуміння населенням проведених реформ.

Географія дослідження: Краматорськ, Слов'янськ, Маріуполь, Сєвєродонецьк, Рубіжне, Лисичанськ, Кропивницький (Кіровоград), Вінниця, Чернігів, Івано-Франківськ, Ужгород, Мукачево.

Репрезентативність вибірки: репрезентативності в зазначених містах, квотна за критерієм статі і віку.

Обсяг опитаних респондентів:

5-22 вересня 2016 року - 1000 чоловік

30 січня - 06 березня 2017 року - 1500 осіб

response rate (відсоток осіб, які погодилися відповісти, в загальній кількості людей, яким було запропоновано відповісти на питання дослідження):

5-22 вересня 2016 року - 46%

30 січня - 06 березня 2017 року - 34%

Теоретична похибка вибірки:

5-22 вересня 2016 року - 3%

30 січня - 06 березня 2017 року - 2,5%

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...