Ціни на нові автівки у росії зараз настільки високі, що багатьом вже не по кишені.
Подорожчання та дефіцит автомобілів змушують росіян дедалі частіше пересідати на вживані машини. Ринок автомобілів з пробігом у березні відновив зростання – за місяць було продано 502 100 автомобілів, на чверть більше, ніж у лютому, а позначку півмільйона було перевищено вперше за пів року.
Про це пише The Moscow Times.
До цього продаж вживаних автомобілів падав сім місяців поспіль після піку, досягнутого в липні 2023 р. Тоді імпортери намагалися завезти до Росії якнайбільше машин перед підвищенням утилізаційного збору. З 1 серпня цей платіж зріс у кілька разів.
В цілому ж ринок автомобілів з пробігом перестав зростати навесні 2023 р. На той час налагодилися постачання нових автомобілів після катастрофічного обвалу 2022 р. А наприкінці 2023 р. посилилися умови для сплати пільгового утильзбору на автомобілі для особистих потреб — його перестали застосовувати для автомобілів, ввезених та розмитнених до Євразійського союзу юридичними особами, навіть якщо потім у Росію машина ввозилася фізособою.
Ціни на нові автівки у Росії зараз настільки високі - їхня середня вартість впритул наблизилася до 3,4 млн рублів - що багатьом вже не по кишені. Тому багато хто відмовляється від планів поміняти машину на нову — середній термін володіння іномаркою масового сегмента за минулий рік зріс із 6,4 до 6,8 року і продовжує зростати.