Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Саакашвілі хоче повернути Wizz Air в Одесу

Голова Одеської облдержадміністрації Міхеїл Саакашвілі зажадав від компанії-інвестора міжнародного аеропорту "Одеса" завершити до червня 2016 року спорудження пасажирського терміналу і не пізніше серпня ввести його в повноцінну експлуатацію. Про це він заявив журналістам під час ознайомлення з ходом будівництва терміналу.

"Спорудження сучасного пасажирського терміналу аеропорту має закінчитися не пізніше ніж через 8 місяців. Дирекція будівельного комплексу запевнила мене, що у жовтні уже зведений корпус терміналу закриють для проведення внутрішніх монтажних та оздоблювальних робіт, навесні проведуть тестування і до вересня введуть в експлуатацію", - зазначив Саакашвілі після зустрічі з директором будівельного департаменту Одеського аеропорту Андрієм Шкатюком.

За словами голови ОДА, "наприкінці літа пасажирський термінал аеропорту має повноцінно функціонувати".

Гірша ситуація з реконструкцією злітно-посадочної смуги. "Усі роботи по будівництву ЗПС мали бути завершені до кінця наступного року, однак інвестори заявляють, що у них нема на це грошей. Тому зараз розпочато переговори з іншими компаніями. Можливо, вдасться залучити кошти міжнародних фондів для реконструкції злітно-посадочної смуги", - сказав Саакашвілі.

Водночас голова ОДА зауважив, що "рейси з Одеси не повинні бути дорогими. Ми сьогодні прибули до аеропорту з президентом групи Wizz Air Джозеф Вараді, з яким почали перемовини стосовно відновлення авіарейсів до Одеси найвідомішого у світі лоукоста Wizz Air. Ведемо також переговори про рейси з делегацією авіакомпанії однієї зі східних держав".

"Перспективи аеропорту "Одеса" залежать від того, чи вдасться найближчим часом залучити інвестиції для реконструкції злітно-посадочної смуги", - резюмував Саакашвілі.

Як повідомляв Укрінформ, голова ОДА Саакашвілі піддав на Стратегічній сесії 14 червня нищівній критиці тих, хто причетний до затяжної реконструкції Одеського аеропорту, висловивши переконання, що "міськрада в долі" з приватизаторами повітряної гавані.

«Це має бути найбільший аеропорт, досить на географію подивитися, а термінал не будується. Міськрада ухвалила рішення передати його (приватному інвестору) під тиском Януковича. А зараз зрозуміла, що термінал не будують. І пішла до суду оскаржити власну постанову. Я запитую: «Чому не можна скасувати це рішення?» Мені кажуть, ну, мовляв, ми в суді. І наступні п'ять років вони будуть в суді. А чому? Тому що всі в долі», - заявив Саакашвілі, додавши, що миритись з такими підходами не можна.

Нагадаємо, у червні 2011 року депутатська більшість Одеської міськради, яку складали члени Партії регіонів, схвалила проект рішення про передачу в приватну власність маловідомій компанії «Одеса аеропорт девелопмент» 77,9% майнового комплексу міжнародного аеропорту, що належав міській громаді. Було створено компанію для реконструкції аеропорту - ТОВ «Міжнародний аеропорт «Одеса». Причому доля міськради в її статутному капіталі становила усього 22,1%, а основним власником стала приватне ТОВ «Одеса аеропорт девелопмент».

Проект реконструкції передбачав виконання робіт протягом двох етапів по 18 місяців. На першому  інвестор мав побудувати термінал, який зміг би обслуговувати 1 тисячу пасажирів на годину, або близько 1 мільйона пасажирів на рік. Також належало подовжити злітну смугу з 2,8 км до 3,2 км. А під час другого етапу реконструкції інвестор зобов'язувався збудувати супутню інфраструктуру, реконструювати і модернізувати існуючий термінал, що дозволило б збільшити потужність аеропорту до 4 млн пасажирів на рік. Однак більшість робіт з реконструкції не виконано й досі.

Юристи зазначають, що депутати-"регіонали" залишили у власності громади всього  22,1% майна аеропорту, міська влада втратила можливість впливати на ухвалення важливих рішень компанією ТОВ «Одеса аеропорт девелопмент». 

Укрінформ

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ