У зв’язку із профілактичними заходами попередження вірусу COVID-19 буде закрито Сервісний центр “Львівводоканалу” для відвідувачів.
Як повідомили Гал-інфо в прес-службі "Львівводоканалу", працівників буде переведено на телефонний режим роботи.
Контакт-центр: прийом показників лічильників, надання інформації про стан рахунку тощо (понеділок-четвер з 8.00 до 18.00 год, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год)
+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)
+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)
Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоків води та якості послуг тощо (цілодобово)
15-51 (для стаціонарних телефонів)
+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного)
"Також ми змушені тимчасово принити прийом громадян та роботу відділу повірки лічильників. Щодо усіх запитань звертайтеся за вказаними вище телефонами", - зокрема зазначили у "Львівводоканалі".