Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Сервісний центр “Львівводоканалу” працюватиме дистанційно

У зв’язку із профілактичними заходами попередження вірусу COVID-19 буде закрито Сервісний центр “Львівводоканалу” для відвідувачів.

Як повідомили Гал-інфо в прес-службі "Львівводоканалу", працівників буде переведено на телефонний режим роботи.

Контакт-центр: прийом показників лічильників, надання інформації про стан рахунку тощо (понеділок-четвер з 8.00 до 18.00 год, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год)

+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)
+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)

Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоків води та якості послуг тощо (цілодобово)

15-51 (для стаціонарних телефонів)
+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного)

"Також ми змушені тимчасово принити прийом громадян та роботу відділу повірки лічильників. Щодо усіх запитань звертайтеся за вказаними вище телефонами", - зокрема зазначили у "Львівводоканалі".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ