Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Що робити коли світла немає більш ніж 9 годин?

Станом на зараз у Львівській області продовжують застосовувати аварійні відключення за такою схемою: на 8 годин електроенергію відмикають, на 4 години живлення повертають, опісля знову на 8 годин відключають споживачів.

Як повідомляють спеціалісти Львівобленерго, відключення на 8 годин орієнтовне та може збільшитись на одну годину через те, що оперативним бригадам необхідно доїжджати до підстанцій. Також тривалість відключення може зрости через повітряну тривогу, оскільки енергетики під час неї не можуть перебувати на енергооб’єктах.

«Якщо у вашому домі світла немає понад 9 годин або в сусідніх будинках, які вимикали разом з вашим, електроенергію уже повернули, повідомте про це енергетиків, можливо пошкоджена електромережа», - наголосив очільник області Максим Козицький.

Зателефонуйте на цілодобову гарячу лінію «Львівобленерго»:

  • 0 800 30 15 68
  • 067 333 15 68
  • 050 460 15 68
  • 093 170 15 68
  • 032 290 75 68

Або ж напишіть у чат-боті «Львівобленерго» в телеграмі чи вайбері – https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ