Нині ввізне мито на автомобілі становить 10% від суми митної вартості транспортного засобу. Виняток складають автобуси з дизельними моторами об’ємом двигуна понад 5 л., які призначені перевезення більше десяти осіб. На такі авто мито — 20% від вартості, повідомляє Автоцентр.
На електромобілі нині діє ввізне мито у розмірі 8%. Для нових легкових авто з об’ємом двигуна більше 3 л мито встановили 5%.
«Якщо говорити на конкретних прикладах, то давайте порахуємо, скільки можна буде заощадити на розмитнення, наприклад VW Passat. Не забуваємо, що машина має відповідати нормам токсичності вихлопів Євро 5. Це означає, що фактично б/у машина не може бути старше 2010 року», — йдеться в повідомленні.
В Автоцентрі розрахували витрати на ввіз Volkswagen Passat з дизельним двигуном 2.0 TDI. Середня вартість у Німеччині на таке авто 2010-2011 років випуску коливається близько позначки 7 тис євро. Таким чином економія при скасування ввізного мита на митному очищенню авто складе близько 700 євро.
Ціна такого Passat в Україні в середньому становить 16-17 тис євро. Зниження вартості в 700 євро навряд чи можна назвати критичним падінням ціни.
Значно більшу роль у розмитненні грає акциз. Ще однією ініціативою був законопроект №3251, який пропонував привести до єдиної ставки акциз на старі і нові авто.
Нагадаємо, прем’єр-міністр Арсеній Яценюк доручив направити в парламент законопроект про скасування ввізного мита на імпортні машини, які вже були у використанні.