Слухай онлайн
Cуспільство

Студенти ВНЗ можуть реалізувати себе у написанні маркетингових планів

Студенти вищих навчальних закладів зможуть реалізувати себе в створенні маркетингових планів для конкретних компаній на конкурсі студентських маркетингових планів для студентів 3-5 курсів ВНЗ України - повідомляє Консорціум удосконалення менеджмент-освіти в Україні.
Участь у конкурсі можуть взяти студенти будь-якого ВНЗ, які попередньо створять команду, зареєструють її, заручаться підтримкою консультанта з досвідом, а також укладуть домовленість з конкретною компанією чи некомерційною організацією про співпрацю. На основі цієї домовленості організація має надати команді інформацію, на основі якої вона і писатиме повноцінний маркетинговий план. Конкурс проходитиме в два етапи - письмова частина та презентація фіналістів. За результатами першого туру визначається десять команд-фіналістів, які будуть запрошені до Києва на фінал, який проходитиме в форматі усної презентації.
Як зазначають організатори, конкурс сприятиме розвитку студентів, набуттю ними навичок у процесі створення маркетингових планів. „Випускники, залишаючи стіни ВНЗ, часто не можуть продемонструвати вагомі аргументи роботодавцям щодо свого рівня підготовки. Такий конкурс дасть можливість поповнити своє портфоліо реальними здобутками”, - говорять у Консорціумі.
Завершиться реєстрація учасників 30 квітня, а 7 червня буде оголошено результати першого туру. Фінал конкурсу відбудеться 19 червня. На ньому буде визначено переможців та вручено грошові нагороди - І місце - 5000 гривень, ІІ місце - 3500 гривень та ІІІ місце 2500 гривень.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...