Як повідомили 19 грудня у прес-службі НАЗК, 10 посадовців несвоєчасно подали декларації.
Національне агентство з питань запобігання корупції направило до суду 11 протоколів про адміністративні правопорушення, складених стосовно 10-ти посадовців за недотримання вимог Закону України "Про запобігання корупції" щодо несвоєчасного подання декларацій та не повідомлення або несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.
Так, 2 протоколи складено стосовно судді Рівненського апеляційного господарського суду Юлії Мамченко за несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни у майновому стані у зв’язку з придбанням квартири вартістю 2107303,00 грн. та земельної ділянки вартістю 176714, 96 грн. Таким чином, вчинила адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено частиною другою статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Ще один протокол складено стосовно прокурора Київської місцевої прокуратури № 8 Дениса Климова, який подав завідомо недостовірні відомості у розділі 11 "Доходи, у тому числі подарунки" декларації за 2016 рік на суму 225 000,00 грн, що відрізняється від достовірних на суму 140,62 прожиткових мінімумів, що свідчить про наявність ознак адміністративного правопорушенням пов’язаного з корупцією, передбаченого частиною четвертою статті 172-6 КУпАП.
Також складено 2 протоколи про адміністративне правопорушення стосовно депутата Віто-Поштової сільської ради Петра Пекарського, який не повідомив про суттєві зміни в майновому стані після отримання доходу в сумі 3 242 559 грн та депутата Запорізької міської ради Віталія Тишечка, який несвоєчасно повідомив про суттєві зміни в майновому стані у зв’язку з набуттям у власність об’єкта нерухомого майна. Відповідальність за такі правопорушення передбачена частиною другою статті 172-6 КУпАП.
Також за несвоєчасне без поважних причин подання щорічної декларації складено протоколи стосовно шести посадовців.
Нагадаємо, що несвоєчасне подання декларації особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, вважається адміністративним правопорушенням, пов’язаним з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 172-6 КУпАП.
Національне агентство також зазначає, що складення протоколу і передача його до суду не означає визнання особи винною у вчиненні правопорушення, а є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення у судовому порядку.