У Львові готують до випуску на маршрути перші трамваї, які нашому місту безоплатно передає Берлін. Сьогодні у вагоноремонтних майстернях ЛКП «Львівелектротранс» переобладнують два вагони. Один з них вже практично готовий і планується, що до кінця червня він виїде на лінію.
Львів уже отримав 7 трамваїв. Загалом їх буде 12. Всі вони є енергоощадними, повідомляють на сайті ЛМР.
До Львова трамвайні вагони прибувають у депо Львівелектротрансу на вул. Промислову. Звідти на підставних візках їх транспортують у вагоноремонтні майстерні підприємства, що на вул. Городоцькій. Тут трамваї переобладнують під ширину львівської колії, міняють деяке обладнання, фарбують.
«У Берліні ширина колії - 1435 см, тож нам необхідно переобладнати вагони під нашу колію, шириною 1000 см. Для цього використовуємо візки з наших списаних трамваїв та переобладнуємо берлінські вагони, щоб вони могли курсувати вулицями нашого міста», - зазначив Олег Забарило, директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури.
Керівник ЛКП «Львівелектротранс» Володимир Ковалів додав, що разом із заміною візка проводять і ремонт вагонів.
«Зокрема, майстри перебирають двигуни, редуктори, електрогальма, амортизатори тощо. Також необхідно замінювати деталі пантографа. Тобто, виконуються всі необхідні роботи для того, щоб трамвай поїхав по нашій колії. Крім того, трамваї фарбують», - зазначив Володимир Ковалів.
Перший вагон на лінію хочуть випустити до кінця червня. Планується, що берлінські трамваї курсуватимуть на маршрутах №3 та №6.
«На цих маршрутах курсували берлінські вагони, які ми отримали в 2018 – 2019 роках. Вони вже відпрацювали певний ресурс. І ми їх поступово забиратимемо, щоб провести заміну обладнання. Відповідно замість них на лініях курсуватимуть отримані тепер трамваї», - сказав Володимир Ковалів.
Як зазначив Олег Забарило, решту 5 трамваїв з цієї партії місто планує отримати впродовж червня – початку липня цього року. Далі - поетапно переобладнуватимуть їх та випускати на маршрути.
Посадовець наголосив, що наявність берлінських трамваїв дозволить більш енергоефективно використовувати рухомий склад. «Вони споживають в 2-2,5 раза менше електроенергії, ніж існуючі трамваї. Це суттєва економія, зважаючи на те, що на сьогодні у нас досить дорога електроенергія», - зазначив Олег Забарило.