У результаті пропозиція Олексія Тарасюка отримала 50% голосів та перемогла
У Ковелі відбулось засідання організаційного комітету з підбиття підсумків конкурсу "Розробка логотипу Ковельської територіальної громади". За його результатом обрали логотип громади.
Про це повідомляє Ковельська міськрада.
Також з 22 грудня минулого року тривало онлайн-голосування, яке було організоване на офіційній сторінці міської ради. У ньому взяли участь 1 131 респондент. Всього для участі у конкурсі надійшло 15 робіт, три логотипи обрали члени журі для онлайн-голосування.
У результаті пропозиція Олексія Тарасюка отримала 50% голосів та перемогла. Окрім цього логотипа у конкурсі брало участь ще два проєкти від Юлії Ратушної, за який проголосували 33,2% та Дмитра Степаненка — 16,8%.
"При створенні бренду міста Ковель, ми прийняли рішення застосувати асоціації, такі як пам’ятники архітектури та історії, які були пов’язані з містом", — пояснили у Ковельській міській раді.
Логотип продовжує логіку та геральдику герба міста та базується на історичних мотивах. На логотипі зображений щит, увінчаний міською короною, вгорі та по сторонах підкови зображено три хрести. На червоному полі головним елементом являється підкова в центрі щита. Вона означає давнє ремесло ковельчан, а також саму назву міста, — описують логотип у міській раді.
Згідно з положенням про конкурс учаснику, який набрав найбільшу кількість голосів на онлайн-голосуванні, додається додаткових 30 балів. За підсумками роботу Олексія Тарасюка оцінили у 90 балів.