Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Луцьку боржникам за воду почали блокувати банківські рахунки

серед боржників – здебільшого ті, які насправді є платоспроможними, або ті, які ведуть асоціальний спосіб життя
фото з сайту crldubno

З боржниками за послуги водопостачання у Луцьку почали працювати приватні виконавці шляхом блокування всіх коштів, можливостей і операцій з майном.

Про це повідомляє КП «Луцькводоканал».

У Луцькій громаді ще задовго до великої війни існувала певна категорія громадян (близько 5% від загальної кількості споживачів), які не сплачували за послуги водопостачання і водовідведення, нарощуючи чималі борги. А нині, коли вимоги до споживачів пом’якшилися, а зупиняти надання послуг боржникам заборонено, є категорія людей, які використовують ці обставини у власних інтересах, вважаючи, що таким чином уникнуть відповідальності.

Однак ці боржники порушують принцип справедливості й рівності і викликають справедливе обурення у тих людей, які своєчасно і в повному обсязі оплачують комунальні послуги. До слова, серед боржників – здебільшого ті, які насправді є платоспроможними, або ті, які ведуть асоціальний спосіб життя. Натомість такі категорії людей як пенсіонери, працівники із середнім доходом тощо – це одні з найсумлінніших платників за комунальні послуги.

Адже люди, котрі відповідально ставляться до своїх обов’язків, усвідомлюють, що від своєчасної оплати залежить безперебійне надання комунальних послуг. Тому думка злісних неплатників про те, що вдасться ухилитися від оплати за комунальні послуги за рахунок інших, є хибною. Особливо зараз, в часи повномасштабного вторгнення, коли підприємства водопостачання і водовідведення перебувають у кризовому стані, а сама вартість послуг є досить низькою і не покриває витрат на якісне функціонування підприємств.

КП «Луцьководоканал» упродовж двох років відпрацьовувало різні методи роботи з боржниками – застосовувалися оповіщення, попередження, візити та детальне інформування боржників. На жаль, це не давало очікуваного ефекту. Але настав той час, коли кожен із боржників нестиме відповідальність за ігнорування своєчасної оплати послуг водопостачання і водовідведення. Наразі підприємство відпрацювало модель, яка спонукає боржників оплачувати свої борги дуже швидко і в повному обсязі.

На сьогодні вже більше 400 боржників за послуги водопостачання і водовідведення зафіксовано в судовому порядку і автоматично передано до виконання приватному виконавцю. За чотири місяці 2023 року подано позовів на загальну суму 7,4 млн грн.

Робота з боржниками пришвидшилась завдяки тому, що цю діяльність провадять приватні виконавці, а не тільки державні, як це було в минулому. Нова модель роботи діє дуже швидко і ефективно, адже боржникам оперативно блокуються усі їхні картки і рахунки, усі фінансові та майнові операції тощо, відповідно до прийнятих вимог законодавства. Зазвичай у таких ситуаціях боржник дуже швидко знаходить можливість сплатити увесь свій борг.

Тому закликаємо всіх боржників за послуги водопостачання і водовідведення погасити свої заборгованості якомога швидше, оскільки упродовж цього року підприємство планує охопити всіх боржників судовими рішеннями і всі вони будуть передаватися приватному виконавцю. Таким чином буде досягнуто справедливості відносно тих сумлінних споживачів, які сплачують за комунальні послуги своєчасно навіть за нинішніх надскладних умов. І дуже важливо, що таких відповідальних споживачів у Луцькій громаді – переважаюча більшість. Приблизно 19 із 20 споживачів є порядними і відповідальними в питанні оплати за послуги водопостачання і водовідведення у Луцькій громаді.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ