Після впровадження у Луцьку нової системи оплати за проїзд у громадському транспорті – електронної, за 12 місяців близько половини грошей лишаються в тіні. Щоб змінити цю ситуацію – провели рейд усіма транспортними засобами, шукаючи тих, хто не платить електронним квитком.
Нагадаємо, що нова оплата у проїзді старувала 11 листопада 2019 року.
Нині розрахуватися можна спеціальною карткою, через мобільний додаток чи банківською карткою з чіпом.
"Відповідно до чинного законодавства, перевізники мають контролювати за оплатою проїзду пасажирів. На сьогодні усі перевізники створили службу контролю, мають прилади для перевірки. Більше перевіряє комунальне підприємство на своїх маршрутах, зокрема у тролейбусах. Щоб оживити в цьому напрямку роботу – організували спільний рейд з перевізниками по всіх транспортних засобах. Такого плану рейди плануємо проводити ще. Також будемо доопрацьовувати це. Можливо, вноситимемо зміни у методи перевірок, аби змусити пасажира розраховуватися за проїзд електронними носіями, а не готівкою.
На сьогодні бачимо, що валідатор оминає від 30 до 50 відсотків, ймовірно, що не все це іде у кишеню водіям. Щодо тих, хто не платить за проїзд, то з січня контролери перевірили 1300 000 пасажирів, з них 10% - "зайці", - розповідає начальник управління транспорту та зв'язку Луцької міської ради Володимир Степанов.
До речі, пасажирам, які платять за проїзд готівкою, контролери теж виписують штрафи, бо офіційним є лише електронний квиток.
"Багато готівкою платять люди, які приїжджають з сіл. Вони не знають де купувати картку і вона їм не треба далі. Тому дають готівку. Звісно, з цієї проблеми треба якось виходити, але це не наша робота, хто це задумав – той хай і вирішує. Як на мене, треба дозволити оплату готівкою. На сьогодні бачу, що в середньому відскоків 60 пасажирів платять готівкою", - пояснив перевізник (маршрут №31) Степан Тимощук.