Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львівавтодорі розповіли про стан справ щодо запровадження е-квитка

ЛКП "Львівавтодор" розповіло найсвіжішу інформацію про запровадження електронного квитка для проїзду у громадському транспорті міста.

Поетапне впровадження е-квитка стартувало 13 січня і зараз триває І перший – «Освіта пільговика».  На цьому етапі у пільговиків паралельно з посвідченнями, які дають право на пільговий проїзд, з’явилася можливість користуватися транспортною карткою «ЛеоКарт».  

Отож, що зроблено в рамках І етапу і що робиться зараз? (чотири блоки: операційна частина, робота контролерів, технічна та економічна частини).

  • Операційна частина 

На фінішну пряму вийшов процес видачі пільгових «ЛеоКарт» і станом на 23.05. їх вже отримало 89% пільгових категорій населення Львівської МТГ, які подали документи на отримання карток (прийнято 116 644 пакетів документів від пільговиків, 104 510 виданих карток).  

До лютого було розгорнуто мережу із 26 пунктів прийому документів та 19 пунктів видачі пільгових карт. Наразі кількість пунктів прийому документів та видачі пільгових карт оптимізовано до 6, якої достатньо для забезпечення повноцінної роботи. 

5 пунктів для прийому документів – ЦНАП на вул. Левицького, 67; ЦНАП на пр. Ч. Калини, 72А; ЦНАП на вул. Хвильового,14А; ЦНАП на вул. Виговського, 32; Центр обслуговування пасажирів на вул. Горбачевського, 10.  

5 пунктів для видачі карток – ЦНАП на вул. Левицького, 67; ЦНАП на пр. Ч. Калини, 72А; ЦНАП на вул. Виговського, 32; Центр обслуговування пасажирів на вул. Горбачевського, 10; ЛКП «Варшавське 407» на вул. Варшавська, 64 (пункт з видачею працюватиме до 31.05. включно). 

Станом на 23.05. на отримання учнівських «ЛеоКарт» централізовано через навчальні заклади було подано 25 238 пакетів документів від 133 шкіл. Через певні зауваження частину з них було відхилено на доопрацювання. Прийнято документи від 17 740 учнів із 97 шкіл Львова. Наразі надруковано картки для учнів  ліцею №66, Дублянського опорного ліцею імені Героя України Анатолія Жаловаги, початкових шкіл «Дзвіночок» та «Світанок», СЗШ №54, Львівського художнього ліцею при ЛНАМ, ліцею ім. В. Симоненка. Видача видрукуваних учнівських «ЛеоКарт» проводитиметься також централізовано через школи. 

«Гаряча лінія ЛеоКарт» за весь час прийняла 242 162 вхідних викликів. За день оператори в середньому приймають 150-300 дзвінків, це приблизно 90% вхідних викликів, решта 10% – пропущені виклики, на які оператори 100% здійснюють віддзвін. 

Розроблено, видрукувано та розповсюджено 100 000 інструкцій по користуванню пільговою транспортною карткою; 50 000 інформаційних буклетів щодо пільгової фази впровадження електронного квитка; 50 000 інформаційних буклетів щодо етапів впровадження е-квитка. 

  • Робота контролерів 

Продовжують навчати пасажирів-пільговиків правильно валідуватися. Консультують їх на вході і виході з трансп ортного засобу. Загалом вже проведено близько 20 тисяч таких інструктажів для пасажирів-пільговиків.  

Перевіряють, чи водії залогінилися, допомагають зайти в систему. 

Обстежують обладнання системи АСОП у громадському транспорті (електричному та автомобільному), фіксують виявлені неполадки та передають цю інформацію інженерам ЛКА «Львівавтодор» для виправлення.  

  • Технічна частина 

На бортових консолях водіїв транспортних засобів  встановлені останні версії програмного забезпечення, наданого підрядником. Режим віддаленого оновлення програмного забезпечення бортового обладнання, що передбачений задумом системи працює в повному обсязі за умови коректного використання обладнання працівниками перевізника. 

Для водіїв перевізників підготовлено та розповсюджено навчальні матеріали щодо коректного використання бортової системи, проведено виїзні навчання. 

Інженери ЛКП «Львівавтодор» самовтійно, а з травня спільно з працівниками «СофтСерв» здійснюють виїзди для усунення виявлених неполадок у роботі обладнання системи АСОП.  

Станом на 24 травня валідаторами та консолями водія обладнано 800 транспортних засобів. Під час воєнного стану на потреби війська було передано 26 ТЗ і у зв’язку з цим демонтовано обладнання системи АСОП. Із 774 ТЗ у робоче середовище переведено обладнання у 772.  

  • Економічна частина 

Триває тестування оплати коштів за проїзд у громадському транспорті. На визначених транспортних засобах тестується оплата банківськими картками, безконтактна оплата телефоном.  

Розроблено принципи оцінки КРІ для перевізників, з метою більш ефективного розрахунку вартості транспортної роботи за 1 км для перевізників (напрацьовано разом з юридичним консультантом ТОВ «Еджіс Україна»). 

Визначено низку варіантів реалізації пасажирам «ЛеоКарт», а саме:  

  • Центр обслуговування пасажирів (вул. Горбачевського,10) та пункти видачі карток 
  • TVM термінали (автомат з продажу «ЛеоКарт»), перший з п’яти встановлено на АС-2 
  • точки роздрібного продажу різних варіацій. 

Визначено порядок та способи поповнення транспортних карток «ЛеоКарт» зі запуском ІІ етапу впровадження е-квитка: 

  • через Центр обслуговування пасажирів (вул. Горбачевського,10) та інші пункти видачі;
  • TVM термінали (автомат з продажу «ЛеоКарт»);
  • мережу точок роздрібного продажу;
  • мобільний додаток;
  • e – shop (інтернет-магазин);
  • одноразовий паперовий квиток, який можна буде придбати у водія ТЗ (він не матиме права на пересадку протягом 40 хв);
  • третя сторона роздрібної торгівлі. 

Додатково зазначаємо, що другий етап впровадження е-квитка потребує спільної роботи команди ЛКП «Львівавтодор»,  чесько-українського консорціуму компаній «Mikroelektronika spol s ro та SoftServe - Municipal Technologies LLC», команд інших підрядників проєкту, а також їхньої присутності на території Львова.  

За тиждень перед початком повномасштабного вторгнення військ держави-агресора чеська компанія «Mikroelektronika», враховуючи загрозу повномасштабного вторгнення, відкликала з території України своїх представників. Частину працівників  компанії «SoftServe», які працювали над проєктом впровадження е-квитка, було мобілізовано у зв’язку з впровадженням воєнного стану в Україні.  

Зважаючи на вищенаведене, низка підрядних організацій оголосила про призупинення робіт у зв’язку з обставинами непереборної сили (форс-мажор), про що ЛКП «Львівавтодор» було повідомлено відповідними листами: 

  • «Mikroelektronika spol s ro та SoftServe - Municipal Technologies LLC» – 07.03.2022, 17.03.2022, 18.03.2022.  
  • ТОВ «Аствелл Софт», яка займається адмініструванням та конфігурацією хмарного середовища, – 03.05.2022, 11.05.2022. 

Попри форс-мажорні обставини, робота над впровадженням проєкту продовжується, але через воєнний стан його терміни можуть змінюватися.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ