Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львівському університеті триває процес впровадження дуальної освіти

Одне із завдань дуальної освіти в Україні – зробити навчальний процес більш прикладним. Про особливості впровадження дуальної освіти в ЛНУ ім. Івана Франка детальніше розповів ректор Володимир Мельник на пресконференції, яка відбулася 30 серпня.

Як звернув увагу Володимир Мельник, станом на сьогодні концепція дуальної освіти у широких масштабах не може бути реалізована. Причиною цього є великий відсоток навчальних годин, які повинні здійснювати працівники відповідної організації, що погодилась на освітню співпрацю з університетом у рамках певної освітньої програми.

Це своєю чергою зменшує рівень фундаментальних знань, які студент отримує під час навчання у закладі освіти. Також одним з ризиків дуальної освіти є загроза невнормованого використання студентів як робочої сили, що є недопустимим для університету.

«Положення про організацію освітнього процесу з позиції розвитку дуальної освіти записано за кожною освітньою програмою… Але не в такому масштабі, як того вимагають», - зазначив ректор. 

Володимир Мельник додав, що університет активно працює над впровадженням дуальної освіти, проте водночас не відступає від позиції фундаменталізації навчання. Це означає, що студент, який йде працювати на певне виробництво, повинен здійснювати там професійну діяльність «на основі базових фундаментальних знань, що дасть йому можливість міняти свій профіль».

«А коли він (студент) має фундаментальну освіту, а це 1, 2, 3 курс, то потім може міняти траєкторію свого працевлаштування. Він не раб однієї професії», - додав Володимир Мельник.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ