Ресурсний центр освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами випустив у світ дитячу збірку для незрячих «Королівна-крихітка та Киць-Киць», повідомила прес-служба Національного університету “Львівська політехніка”.
Ресурсний центр освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами, який впродовж кількох років діє в Національному університеті «Львівська політехніка», завершив роботу над публікацією казки Грицька Григоренка «Королівна-крихітка та Киць-Киць». Книгу, котру люб’язно надало видавництво «А-ба-ба-га-ла-ма-га», надруковали рельєфно-крапковим шрифтом для українських незрячих дітей.
Як розповідає керівник Ресурсного центру Львівської політехніки, кандидат історичних наук Оксана Потимко, редагували і друкували казку на спеціальних принтерах, а займались цим інженер Марта Сидоряк, фахівці Катерина Івашутіна та Олена Лукаш, зокрема, вичитування тексту зробив Михайло Петрів. Фінансову підтримку публікації казки Грицька Григоренка надала благодійна організація «Фонд родини Нечитайло».
«Королівна-крихітка та Киць-Киць» - перша надрукована у Львівській політехніці дитяча збірка, яку зможуть отримати незрячі малюки в різних куточках України. Між тим спеціальним рельєфно-крапковим друком Центр займається вже кілька років поспіль. Починаючи з 2012 р., світ побачили такі книги як «Інструкції до 103 лікарських засобів», «Абетка в рельєфних малюнках для незрячих», «Доступний банкомат», «Інклюзивна освіта незрячих дітей», «До 50-річчя Народного ансамблю «Струмочок» та інші.
У планах – видання шрифтом Брайля серії літератури для незрячих читачів та виготовлення аудійованих і електронних підручників та посібників для школярів і студентів.
Ресурсний центр займається також розвитком прикладної науки у сфері інклюзивної освіти осіб з глибокими порушеннями органів зору. Йдеться, зокрема, про організацію навчання сліпих школярів у багатьох регіонах України, облаштовування їх робочих місць спеціальною технікою, а також поширення набутого досвіду серед викладачів та студентів навчальних закладів. Завдяки цьому у масових школах Львівської, Дніпропетровської, Черкаської, Миколаївської, Кіровоградської та інших областей навчаються чимало незрячих дітей.