Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

​У Львові не полишають надії на канатну дорогу

Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
Фото Гал-інфо, Олена Ляхович
1/5
У Львові 20 липня відбулось чергове обговорення щодо реалізації проекту «Будівництво підвісної оглядової канатної дороги для використання рекреаційних можливостей парку «Високий замок».

Для цього запросили екс-мера німецького міста Кобленц Йоахіма Гофмана-Гьотінга. Він розповів, що свого часу місцева влада також зіткнулась з нерозумінням громадськості, тому так важливо говорити з мешканцями, розумно аргументувати свої кроки та розтлумачувати переваги та перспективи.  

"Спершу нам погодили час експлуатації на три роки, але коли побачили результати роботи канатної дороги, то продовжили нам дозвіл ще до 2026 року. Загалом у спорудження конструкції компанія-інвестор «Допельмаєр» вклала 13 мільйонів євро. Наша канатна дорога працює з квітня до листопада. Вартість квитка майже 10 євро, проте можна придбати річний абонемент за 105 євро", - розповів Йоахім Гофман-Гьотінг.

Головний архітектор Львова Юліан Чаплінський наголосив на тому, що  будь-яке нове будівництво має гармонійно вписуватись у архітектурний ансамбль міста. "Тому за зразок ми взяли західне містечко Німеччини - Кобленц, якому вдалось розвинути інфраструктуру, економіку та збагатити архітектуру. Спільним для двох міст є те, що обидва ‒ історичні центри та занесені до Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

Тож, так само як і Кобленц свого часу отримав схвальний висновок консультативного характеру від ЮНЕСКО, на теж сподіваємось і ми. Наразі ми готуємо документи, які подаватиме Міністерство культури України. Проте ще невідомо, скільки часу знадобиться організації, щоб дати відповідь. Тому місто шукає адвокатів серед європейських міст, аби цей процес пришвидшити".

За порадою Йоахіма Гофмана-Гьотінга, головним аргументом для ЮНЕСКО на противагу спорудження канатної дороги має стати збільшення туристичної привабливості культурних пам’яток.

Місто також аргументує потребу у такій дорозі тим, що люди з інвалідністю не мають змоги піднятись на «Високий Замок». "У більшості люди з інвалідністю ніколи не були на вершині „Високого Замку“. Тому було розроблено концепцію маршруту від площі Ринок. Це однозначно новизна для України. Тому ми переймаємо іноземний досвід - зокрема, німецького міста Кобленц.

Наймовірніший варіант передбачає, що стартова станція буде на Губернаторських валах, а кінцева відповідно на "Високому Замку". Загальна довжина дороги складе близько 500 метрів. Наразі, орієнтовна вартість будівництва становить 10 млн євро - це будуть гроші інвестора. Хотілось би, щоб вже цьогоріч оголосити конкурс для потенційних інверсторів", - розповів Юліан Чаплінський. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ