Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Культура

У Львові обговорили промоцію області на туристичному ринку США

Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
Фото: Львівська ОВА
1/3
Очільник Львівської ОВА Максим Козицький зустрівся з журналістами та представником туроператора зі США щодо розвитку маркетингу та промоції Львівщини на ринку США. Про це інформує Львівська ОВА.

Журналісти зі США упродовж десяти днів мандрували Львівщиною. Все, що відзняли та записали, покажуть американським читачам і глядачам.

Під час зустрічі гості поділились враженнями від побаченого в промотурі на Львівщині, обговорили пропозиції щодо промоції Львівщини на ринку США. Також йшлось про обговорення участі у туристичній виставці для представників бізнесу.

Упродовж промотуру напрацювали велику кількість фото, відео контенту і текстової інформації, яка буде опублікована в американських медіа як один із елементів промоції Львівщини. 

«В теперішній час, в час війни, ми потребуємо туристів, для того, щоб  показати нашу незламність та сміливість. Показати те, як ми сьогодні відстоюємо нашу державу та виборюємо незалежність. Туризм привертає увагу та інтерес іноземців до нашої культури, природи та історії Львівщини, тому нам важливо розвивати його», – зазначив очільник Львівської ОВА Максим Козицький.

Як розповів журналіст із Нью-Йорка Джейсон Грін, для нього один з мотивів повернутись на Львівщину – це спробувати всі медичні послуги, які пропонують у Трускавці. 

«Трускавець вражає своїм широким вибором лікувальних  та оздоровчих послуг. Нас вразила унікальна мінеральна вода. Ми залишились з незабутніми емоціями від споглядання чудового ландшафту та від чистого повітря», – повідомив Джейсон Грін.

Фотограф із Нью-Йорка Джошуа Бранденбург був вражений гостинністю наших людей та високим сервісом в закладах. Особливо Джошуа Бранденбург здивований бойківською та гуцульською кухнею. 

«Це унікальні страви, які вражають своєю смаковою різноманітністю. Кожна з цих страв має свої особливості. Вони відображають багатий смаковий світ та традиції гуцульської і бойківської культур», – наголошує Джошуа Бранденбург.

На вартість промотуру не витратили жодних коштів із бюджету. Всі витрати покривав туристичний бізнес, який приймав гостей, задля промоції регіону.

Довідково:

Керівник управління туризму та курортів Тарас Лозинський у межах візиту з 23 жовтня до 5 листопада взяв участь у трьох туристичних подіях: Travel trade show у Нью-Джерсі; International travel show ITS2023 у Нью-Йорку; Travel trade show у Вестчестері, де розповів про промоцію регіону на американському ринку. Також організував промотур для представників медіа та туроператорів Львівщиною, який тривав з 06.01 по 16.01. 

Представники бізнесу, які були залучені до організації промотуру, будуть мати змогу взяти участь у туристичній виставці. 

Виставка відбудеться у Washington DC Travel Show (США) 24-25 лютого 2024 року. Її організаторами є – The Travel & Adventure Show. Під цієї виставки зберуться туристичні оператори та представники туристичного бізнесу з усього світу. Для представлення туристичного потенціалу регіону нададуть стенд, де представники бізнесу зможуть презентувати свої локації та послуги.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ